مایکروسافت بازی‌های ایکس‌باکس را حراج کرد!

xbox-sale

چند روز پیش خبری در فضای مجازی و به خصوص در بین گیمرها درز کرده بود که مایکروسافت قصد دارد تا برای این هفته، فروش ویژه‌ای را برای بازی‌های خود در نظر بگیرد. البته این حراج را به طور معمول این کمپانی به صورت هفتگی اما کاملا محدود در نظر می‌گیرد و تخفیف‌ها و یا تعداد بازی‌ها آن قدر چشم‌گیر نیست که کاربری را مجذوب خود کند.

اما این بار ردموندی‌ها برای آنکه گیمرها را حسابی ذوق زده کنند، دست به فروش ویژه با تخفیف‌های آن چنانی برای بسیاری از عناوین برجسته خودشان زده‌اند. البته پیش از این و در چند روز پیش، به خاطر اشتباهی که واحد استرالیای مایکروسافت انجام  داده بود، این تخفیف‌ها لو رفته بود (شاید هم از قصد بوده تا فضا برای چنین عرضه گسترده‌ای آماده شود) و حال این فروش ویژه با کمی تفاوت (همچون عدم عرضه بازی Halo)، رنگ حقیقت به خود گرفته تا مایکروسافت نشان دهد برای شکست رقیب اصلی‌اش در بازار یعنی سونی، از هیچ حربه‌ای فروگذار نیست!

در این حراج که تنها یک هفته اعتبار دارد (تا پایان 23 فوریه)، 25 عنوان بازی برای فروش عرضه شده و حتی برای خرید، لازم نیست لزوما عضو طلایی (Gold Member) باشید، اگرچه تخفیف‌ها برای این افراد بیشتر است.

در این فروش  ویژه برخی از عناوین به قدری ارزان شده‌اند که به این راحتی نمی‌شود چشم از آن‌ها پوشاند. مثلا بازی ورزشی کینکت اسپورت برای اعضای گلد با 80 درصد تخفیف تنها 10 دلار بها دارد و سایرین بایستی 12.5 دلار بابت آن بپردازند. چنین تخفیفی برای عنوان Sniper Elite III هم در نظر گرفته شده و درست با مبالغ قبلی قابل خرید است. عنوانی چون واچ داگز و Alien هم بیش از 50 درصد کاهش قیمت داشته و بازی‌های محبوبی همچون Call of Duty‌ و Destiny نیز در لیست دیده می‌شوند (تصویر پایین، لیست کامل بازی‌ها را نشان می‌دهد).

sales-1 sales-2

البته این چوب حراج برای 19 عنوان ایکس باکس 360 هم خورده اما از آنجایی که بازی‌های این کنسول به اصطلاح کپی خور است، پس تخفیف‌هایش به اندازه ایکس باکس وان در کشور ما دارای جذابیت نیست!

1 در مورد “مایکروسافت بازی‌های ایکس‌باکس را حراج کرد!”

  1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    از ایران میشه خرید اینا رو مگه 8 10 هزار میدیم یه بازی میخریم اونم کرکش ناقصه 60 مگ دانلود میکنیم تا نصفه میریم کل سیو رو دانلود میکنیم… یهو سسستم هنگ میکنه ویندوز عوض میکنیم از خیر بازی میگذریم!! غیر از اینه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH