فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع بزرگ چارسو افتتاح شد

samsung-store-5

پاساژ چارسو را بایستی یکی از بزرگ‌ترین مراکز تخصصی کالای دیجیتال و به خصوص تلفن همراه دانست که به تازگی در خیابان جمهوری تهران، نبش حافظ افتتاح شده است و برندهای بزرگ کشور نیز اقدام به برپایی مغازه‌های بزرگ و با امکاناتی در آن نموده‌اند.

حال این بار نوبت به سامسونگ رسیده تا یک فروشگاه اختصاصی موبایل را در این مجتمع بزرگ و شیک افتتاح کند. در این استور، که عصر امروز و توسط مدیر عامل سامسونگ در ایران، دوک پارک افتتاح گردید، قرار است تا محصولات جدید برند سامسونگ در معرض دید عموم قرار گرفته و کاربران بتوانند با آن‌ها به راحتی کار کرده و هر سوالی که داشته باشند، از مسئولین مربوطه بپرسند.

samsung-store-4

البته سامسونگ پیش از این نیز در مراکزی دیگر اقدام به راه اندازی فروشگاه‌های این چنینی کرده بود اما مجتمع بزرگ چارسو که می‌تواند تبدیل به بزرگ‌ترین بازار موبایل کشور نیز بشود، به طور حتم برای سامسونگ جایگاه ویژه‌ای داشته و به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفته تا آخرین محصولات خود در زمینه موبایل را در این استور جدیدش قرار دهد و از این طریق کاربران را از نزدیک با جدیدترین فناوری‌ها در بخش گجت‌های همراه آشنا سازد.

در ادامه تصاویری از این فروشگاه را مشاهده می‌کنید.

samsung-store-1 samsung-store-2 samsung-store-6 samsung-store-3 samsung-store-7

9 در مورد “فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع بزرگ چارسو افتتاح شد”

  1. اینا هم مثل علاالدین کلاهبردارن رفتم ۵م از این فروشگاه خرید کردم ۵۰۰ت بهم گرونتر دادن همه رو هم بدون گارانتی دادن

  2. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    به سامسونگیا تبریک میگم از فردا همه سامسونگیا جمع میشن اونجا گوشی بخرن s6 tab2

  3. واقعا حیفه این سامسونگ براش افسوس می خورم فقط یکم روی طراحی موبایل هاش کار کنه و یکم قیمت هاشو بیاره پایین ان موقع بیشتر ایرانی ها سامسونگ استفاده می کنند

    3
    5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH