گوشی سامسونگ گلکسی نوت اج (Note Edge) به صورت رسمی وارد بازار ایران شد

samsung-galaxy-note-edge

سامسونگ برای اولین بار در نمایشگاه IFA در شهر برلین آلمان از گوشی جدید و خاص گلکسی نوت اج پرده برداشت که گزارش آن را برایتان به صورت اختصاصی در آی‌تی‌رسان تهیه کردیم. اما عرضه این دستگاه محدود به کشورهای خاص با تعداد تولید مشخص بود و به همین خاطر به صورت رسمی وارد کشور ما نشد.

اما حال خبر می‌رسد که مایکروتل پلاس، یکی از وارد کنندگان و نماینده‌های اصلی سامسونگ در ایران، اقدام به واردات رسمی این گوشی با گارانتی اصلی کرده است و به همین خاطر کاربران ایرانی نیز قادر خواهند بود تا این گوشی را به صورت رسمی و قانونی استفاده کنند.

طبق اعلام؛ شرکت مایکروتل پلاس به عنوان بزرگترین وارد کننده تلفن همراه و خدمات گارانتی در کشور هم اکنون این محصول را با گارانتی رسمی مایکروال برای اولین بار در کشورعرضه می‌نماید. علاقه‌مندان جهت تهیه این تلفن هوشمند می‌توانند به فروشگاه های مایکروتل پلاس مراجعه نمایند و یا از طریق فروشگاه آنلاین این مجموعه و بدون واسطه خرید آنلاین خود را انجام دهند. خریداری تلفن همراه مورد نظر از طریق مایکروتل پلاس باعث خواهد شد تا امکانات ذیل را مشتری دریافت نماید:

  • اطمینان از اصل بودن قطعی کالا
  • بهره مندی از گارنتی شرکت ( به عنوان بزرگترین گارانتی تلفن‌های همراه کشور )
  • بهره‌مندی از مدت زمان بیشتر گارانتی
  • بهره‌مندی از 1 ماه گارانتی تعویض ( برای محصولات سامسونگ و HTC )
  • خرید مستقیم و بدون واسطه
  • عضویت رایگان در باشگاه مشتریان و بهره مندی از خدمات نوین مایکروتل
  • شرکت در قرعه کشی جشنواره زمستانی شرکت مایکروتل پلاس

جهت خرید می توانید به وب سایت رسمی شرکت مایکروتل پلاس مراجعه و بخش خرید آنلاین را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که گلکسی نوت Edge با گارانتی مایکروتل، با قیمتی در حدود 2.800.000 تومان عرضه خواهد شد.

13 در مورد “گوشی سامسونگ گلکسی نوت اج (Note Edge) به صورت رسمی وارد بازار ایران شد”

  1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    خخخخخخخ قیمت نجومی انگار ایفونه
    تنها خلاقیتش خمیدگی سمت راستش هستش

  2. سامسونگ همیشه چوب طراحی تکراری با جنس بدنشو میخوره امیدوارم با این جور نوآوری ها در طراحی بتونه یکم جبران مافات کنه

  3. kari k samsung dare mikon , gereftane bazare iran va khorondane mahsolateesh b mardome donyast . kash mishod chizi ro k khode iran mitone tolid kone va b mardomesh bede , az kasaye dg nemigereftim va sodesho b keshvaraye bigane nemidadim. albate moshkel asli sarmaye gozariye k to keshvare ma b sorate dorosti tarif nashode

  4. (Note Edge) یکی از زیباترین گوشی های ساخته شده! یه پرستیژ خاصی داره که حتی گوشی های اپل هم نمی تونم باهاش رقابت کنن!قیمتش گرونه نسبت به Note 4!

  5. دوست عزیز
    بهتر نیست به همراه خبرای این چنینی قیمت گوشی و کارایی اون رو هم اعلام کنید؟ آخه شما خیلی از وقتا اونقدر از یک گوشی مینویسید که آدم فکر میکنه خیلی عالیه بعد معلوم میشه مشکلات زیادی در گوشی هست یا حداقل ضعفهای زیادی داره.

    1. پیمان گل‌کار

      قیمت در انتهای مطلب گذاشته شده! لینک به صفحه مشخصات و معرفی گوشی هم در ابتدای متن آورده شده! لطفا کمی دقت بفرمایید دوست عزیز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH