کانسپت‌هایی جدید از تصاویر گلکسی S6 منتشر شد! (ادغامی از فلز و شیشه)

سامسونگ تصمیم دارد تا پرچم‌دار جدید خود را در کنفرانس جهانی موبایل در کنار پرچم‌داران سایر کمپانی‌ها معرفی کند تا در این نمایشگاه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. پرچم‌دار جدید که به احتمال زیاد گلکسی S6 نامیده خواهد شد بر اساس شایعات سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد و علاوه بر این سامسونگ نیز در تیزر‌های تبلیغاتی خود خبر از دوربین فوق العاده بر روی این دستگاه می‌داد.

Galaxy-S6-and-S6-Edge-3D-design-renders

هر روز تعداد بسیار زیادی شایعه در خصوص پرچم‌داران جدید منتشر می‌شود و اکنون تقریبا می‌دانیم سامسونگ تصمیم دارد چه محصولی را معرفی کند. بر اساس شایعات سامسونگ در گلکسی S6 بدنه فلزی را جایگزین پلاستیک خواهد کرد و احتمال می‌رود که بخش پشت و جلوی دستگاه نیز توسط شیشه پوشیده شوند. همانند همیشه این پرچم‌دار نیز در زمینه سخت افزار مشکلی نخواهد داشت و یکی از بهترین‌ها خواهد بود. علاوه بر این سامسونگ تصمیم دارد تا یک نسخه با صفحه نمایش خمیده نیز در جریان کنفرانس خبری خود معرفی کند که به احتمال زیاد گلکسی S6 اج نامیده خواهد شد.

Galaxy-S6-and-S6-Edge-3D-design-renders-(5)

همان طور که همیشه پیش از معرفی پرچم‌داران کانسپت‌هایی از آن‌ها طراحی می‌شوند تا بلکه بتوانند به شایعات لباس حقیقت بپوشانند و تاحدودی با چهره آن آشنا شویم. چندی پیش شاهد کانسپت‌هایی زیبا از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی بودیم و اکنون نیز طرح‌هایی سه‌بعدی از گلکسی S6 منتشر شده است که خبر از طراحی این محصول می‌دهند و در کنار تصاویر یک ویدیو نیز منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

همان طور که از ویدیو و تصاویر پیداست این محصول زبان طراحی مشترکی با نسل قبلی خود دارد و تفاوت زیادی (بجز بخشی پشتی) در این محصول شاهد نیستیم و بخش پشتی نیز با کمک فلز دچار تغییراتی شده است که فعلا نمی‌توانیم بگوییم زیباست یا خیر. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید).

اگر گلکسی S6 ظاهری شبیه به تصاویر بالا داشته باشد آیا از نظر شما زیبا و خوش آیند خواهد بود؟

15 در مورد “کانسپت‌هایی جدید از تصاویر گلکسی S6 منتشر شد! (ادغامی از فلز و شیشه)”

  1. خیلی جالبه یکی از این سامسونگ فن ها اومده بود به سونی زد 1 میگفت کاشی حالا دوست عزیز میشه بگی الان به s6 چی میگن ؟
    سونی و اچ تی سی و اپل از اول بدنه عالی و طراحی فوق العاده ای داشتن و دارن
    حالا بعد از چند وقت سامی اومده یه حرکتی زده در برابر سونی و اچ تی سی و اپل مثل یه بچه اس که داره تازه تاتی تاتی میکنه

      1. من نیاز ی به لایک تو وامثال توندارم…..مهم اینکه سامسونگ همیشه بالاتره…..اونایی که سونی دوست هستند چرا انقدر ساکت شدند؟؟؟؟؟z3که میگفتید این بود؟؟؟؟تودنیا5شد.واقعا شرم آوره….روزی که S6به بازار میاد اون وقت میبینیم دنیا دست کیه

  2. هه نصف از ایفون 6 و نصف از سری z,بعد اسم کمپانی های چینی بد در رفته اخه این سامسونگ استقلال شخصیتی نداره همش از این و اون کپی می کنه

  3. چه میشه !!!!!! تا ده اسفند صبر می کنیم بعد با شاهکار سامسونگ که قرار یکسال سرش بحث و جدال کنیم ، آشنا میشیم !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH