فروشگاه بزرگ آرین در پاساژ چارسو افتتاح شد

ariyan-in-4soo-3

چند روز پیش خبر از افتتاح فروشگاه سامسونگ موبایل و پیش از آن ال‌جی در مجتمع بزرگ چارسو داده بودیم و حال این بار نوبت به شرکت آرین رسید تا از فروشگاه خود در این پاساژ بزرگ و مجهز در خیابان جمهوری تهران، رونمایی کند.

این افتتاح که عصر امروز و توسط مدیر عامل آرین، آیدین آرام انجام شد، قرار است تا محصولاتی که تحت نام این شرکت گارانتی می‌شوند، در این فروشگاه برای عموم به نمایش و فروش بگذارد.

ariyan-in-4soo-6

البته اکثریت این غرفه به محصولات سونی اختصاص دارد و تقریبا تمام گوشی‌ها، تبلت‌ها و لوازم جانبی همچون ساعت‌های هوشمند سونی را می‌توان در این استور مشاهده کرد.

ariyan-in-4soo-10

در بخشی دیگر، محصولات اچ‌تی‌سی و حتی وی‌سان نیز به نمایش گذاشته شده‌اند و کاربران می‌توانند تا پیش از خرید خود، با محصولات مدنظرشان از نزدیک کار کرده و از فروشندگانی که بدین منظور آموزش دیده‌اند، آموزش و راهنمایی بخواهند.

ariyan-in-4soo-5

آرین در حال حاضر بر روی سه برند بزرگ سونی، اچ‌تی‌سی و همچنین وی‌سان تمرکز داشته و به صورت رسمی کالای این شرکت‌ها را وارد کشور کرده و گارانتی می‌کند. در ادامه تصاویری از این فروشگاه آرین که در طبقه همکف پاساژ چارسو قرار دارد، مشاهده می‌فرمایید.

ariyan-in-4soo-9 ariyan-in-4soo-8 ariyan-in-4soo-7 ariyan-in-4soo-4 ariyan-in-4soo-2 ariyan-in-4soo-1

13 در مورد “فروشگاه بزرگ آرین در پاساژ چارسو افتتاح شد”

  1. آرین گارانتیه خعلی خعلی توپیه اما نمیدونم چرا بعد از جابه جا شدن از بازارموبایل دیگه شماره تماس درست و حسابی ازشون نمیشه پیدا کرد. شماره 88102323 که تماس میگیری میگن از اینجا رفتن و از شماره جدیدشون اطلاعی ندارند و شماره 66171723 هم مربوط به دنیای باطری هستش. اگر کسی طلاعی از آرین همراه داره لطفاً به من هم بگه چون گوشیم احتیاج به سرویس داره و ایشان بهترین خدمات را ارائه میکنند. ممنون

  2. با سلام.
    دوستان توی عکس مربوط به گوشی z3 compact اون پایین عکس قیمت رو نوشته. از دوستان یا خود آقای گلکار میگن که چه قیمتی هستش؟ 🙂

  3. در عکس یکی مونده به آخری اونی که کاپشن سورمه ای پوشیده بنده هستم. و عکس آخری هم اون خانوم مدیر سونی هستن.

  4. دوستان گارانتی شرکت آرین معتبر هست. من خودم یه مورد از گارانتی این شرکت استفاده کردم از خدماتشون راضی بودم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH