بازی داغ: بررسی بازی فوق‌العاده Max Payne

اگر اهل گیم‌های کامپیوتری بوده‌اید، حتما تا به حال بازی Max Payne را انجام داده یا حداقل اسمش را شنیده‌اید. بازی مکس پین یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک شوتر در نوع سوم شخص است که چند سال پیش با گرافیکی بسیار خوب برای کامپیوترها عرضه شد که در مدت بسیار کمی طرفداران بسیار فراوانی بدست آورد.

بالاخره پس از تاخیری طولانی نسخه‌ای از بازی برای گوشی‌های اندرویدی توسط کمپانی Remedy عرضه شد و با استقبال فراوانی بین کاربران روبرو شد. به این دلیل بر آن شدیم که این بازی زیبا را برای شما بررسی کنیم، پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

داستان

در ابتدای بازی شما به 3 سال قبل باز می‌گردید، جایی که مکس، پلیس نیویورکی، هنگام ورود به خانه متوجه حضور افرادی در خانه می‌شود، سپس می‌فهمد که تبهکارانی همسر و فرزندش را به قتل رسانده‌اند. پس از این اتفاق، مکس تصمیم به انتقام می‌گیرد و در این راه به وجود ویروسی به نام V پی می‌برد. پروژه V سال‌ها قبل توسط ارتش امریکا برای بالا بردن توان بدنی افراد استفاده شده بود که به خاطر عدم نتیجه دیگر ادامه داده نشد. اما زنی به نام نیکل هورن این پروزه را به صورت پنهانی و غیر قانونی ادامه می‌داد‌. خب مکس به همین دلیل دنبال نیکل است و …

گیم پلی

گیم پلی این بازی در سبک خود یک شاهکار تلقی می‌شود. صحنه‌های اکشن فراوان و حرکات آهسته که در زمان عرضه یک ابتکار بود، این بازی را به یکی از برترین عنوان‌ها در نوع سوم شخص تبدیل کرده است. وجود اسلحه‌های فراوان اعم از انواع کلت و مسلسل تا نارنجک انداز و RPG زیبایی‌های این بازی را چند برابر کرده است. البته بایستی به این نکته توجه داشت که نسخه موبایلی این بازی، به نوعی همان بازی کامپیوتری آن است که برای تلفن‌های هوشمند بهینه شده است.

صدا گذاری

صدا گذاری بر روی اشخاص و سلاح‌ها بسیار خوب انجام گرفته است. ظرافت این کار را می‌توان در موقعی که شما با اسلحه‌تان به جاهای مختلف شلیک می‌کنید، متوجه شوید. به عنوان مثال هنگامی که شما به آب تیر اندازی یا به دیوار شلیک می کنید، جلوه‌های صوتی کاملا فرق می‌کند که هر یک نیز کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. برای قسمت صدا گذاری وقت و هزینه زیادی صرف شده است، در ضمن موزیک‌های زیبایی همراه بازی پخش می‌شوند که نتیجه آن از نظر ما بسیار خوب و دلچسب است.

گرافیک

گرافیک یکی از نکات مثبت این بازی است. گرافیک حتی نسبت به نسخه اصلی آن بهبود داشته است و با توجه به وجود صفحه نمایش‌های بسیار خوب در دنیای گجت‌ها، تجربه‌ای بی‌نظیر از گرافیک بازی به دست خواهید آورد. خبر خوب برای دارندگان دستگاه‌هایی با پردازنده تگرا این است که این بازی برای پردازنده‌های تگرا بهینه سازی شده است و برای دستگاه‌های مجهز به تگرا جلوه‌های گرافیکی خاصی اضافه شده است. با تمام نکات خوب در گرافیک متاسفانه در بازی نقص‌هایی نیز وجود دارند که بیش‌تر مربوط به نسخه اولیه آن می‌باشند.

طراحی داخلی

دکمه‌های بازی همه در مکان‌های مناسب قرار گرفته‌اند و به راحتی به آن‌ها دسترسی دارید. در ضمن به وسیله منوی Setting گوشی خود می‌توانید بازی را به راحتی Save کنید. طراحی منوها بسیار شبیه نسخه اصلی بوده و بدون هیچ تغییری برای دستگاه‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده است.

سخن پایانی

بی شک بازی Max Payne یکی از بازی‌های برتر و موفق تاریخ بوده است و این امر در موبایل هم صادق است، پس از امتحان آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. اگر قبلا این بازی را در PC انجام داده‌اید، تکرار آن می‌تواند برایتان بسیار جذاب باشد و اگر نیز قبلا بازی را انجام نداده‌اید، بی‌شک انتخاب خوبی برای بازی کردن خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که برای اجرای بازی نیاز به دانلود 1.4 گیگابایت دارید!

خب یکی دیگر از بررسی‌های ما در ای تی رسان نیز تمام شد. امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. اگر این بازی را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید حتما نظرات خود را به ما اعلام کنید.

لینک گوگل پلی

دانلود نسخه 1.0

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین با شرکت در مسابقه آی‌تی‌رسان شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید!

3 در مورد “بازی داغ: بررسی بازی فوق‌العاده Max Payne”

  1. با سلام من این بازیو نصب کردم خیلی خوبم اجرا شد ولی نمیدونم چرا کلید های کنترلی مثلا واسه باز کردن در ها یا جواب دادن به تلفن رو رو گوشیم نشون نمیده در تنظیماتم تیک همه گزینه هارو زدم ولی بازم درست نمیشه خواهشا اگه میشه کمکم کنید در ضمن مدل گوشی من galaxy w هست و در اخر از مدیریت سایت به خاطر سایت خوبی که راه اندازی کرده تشکر میکنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH