اسپیکر هوشمند Hub Robot

ارمغان ال‌جی برای ما در کنگره جهانی موبایل 2015 چیست؟

AH-LG-Logos-5.jpg1تنها یک هفته دیگر به شروع رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل سال 2015 در شهر بارسلونای اسپانیا باقی مانده و تا کنون حضور پرچمداران کمپانی‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی در این مراسم قطعی شده است.

هر دو شرکت، روز یکشنبه برای معرفی گوشی‌های قدرتمند One M9 اچ‌تی‌سی و گلکسی S6 سامسونگ، کنفرانس خبری برگزار می‌کنند. اما در این بین اوضاع ال‌جی چگونه است؟ ماه گذشته بود که این غول کره‌ای در جریان نمایشگاه CES2015 لس‌وگاس آمریکا، از یک محصول جذاب به نام جی‌فلکس2 با بدنه منحنی و قابلیت خود ترمیمی بهتر نسبت به نسل قبلی رونمایی کرد و در حالی که همگان منتظر رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی به نام G4 در کنگره جهانی موبایل سال 2015 بودند، مسئولان این شرکت بارها تاکید کرده‌اند که این اتفاق رخ نخواهد داد. اما سوال مهم اینجاست که ارمغان احتمالی ال‌جی در MWC2015 برای طرفداران این برند چیست؟

ال‌جی در جریان CES2015 از یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل WebOS رونمایی کرد و به نظر می‌رسد این بار نوبت سینه‌چاک‌های اندرویدی باشد. احتمال می‌رود گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای از خانواده اپتیموس که پیش فروش آن ها به زودی توسط اپراتورهای مختلف آغاز می‌شود یا شاید چند دستگاه تبلت جدید را ببینیم.

سال 2013 میلادی، کره‌‌ای‌ها از تبلت جذاب G Pad 8.3 رونمایی کردند که بهترین تبلت این شرکت تاکنون نیز به شمار می‌رود. سال 2014، چند تبلت G Pad دیگر رونمایی شد که بیشتر به سمت دستگاه‌های پایین‌رده متمایل بودند. به نظر می‌رسید این محصولات برای رقابت با تبلت‌های خط تولید گلکسی تب 4 سامسونگ عرضه شده‌اند. بنابراین قیمت 300 دلار برای یک تبلت 10 اینچی ارزان خواهد بود. اما علاوه بر تعدادی گوشی‌ هوشمند میان‌رده یا چند تبلت، آیا ال‌جی برنامه دیگری هم دارد؟ به نظر می‌رسد پاسخ این سوال ساعت هوشمند Watch Urbane ال‌جی است که اوایل این هفته معرفی شد. این ساعت لزوما یک G Watch R تمام فلزی از ال‌جی است که از طراحی زیبایی برای یک ساعت برخوردار است.

احتمالا در زمینه نمایشگرها نیز چند نمونه منحنی را از ال‌جی شاهد باشیم. این شرکت نیز مدتی است همچون سامسونگ بر روی نمایشگرهای منحنی و انعطاف‌پذیر کار می‌کند. شایعاتی هم وجود دارد که ال‌جی قصد دارد یک گوشی هوشمند با نمایشگر منحنی مانند گلکسی نوت Edge سامسونگ را معرفی کند.

حتی هنگام برگزاری نمایشگاه CES2015، شایعه شده بود که ال‌جی می‌خواهد از یک گوشی هوشمند با نمایشگر Plastic OLED منحنی (مانند نمایشگر جی‌فلکس و جی‌فلکس2) پرده‌برداری کند و در حال انتخاب شرکای تجاری خود است. مانند اپراتورهایی که در فروش محصولات با تولیدکنندگان همکاری دارند. پس احتمال دارد ال‌جی برای کنگره جهانی موبایل سال جاری در آستین خود رقیب گلکسی نوت اج سامسونگ را داشته باشد. ولی به نظر می‌رسد صحبتی از برگزاری کنفراس خبری نیست و با توجه به این موضوع، معرفی چنین گوشی‌ای منتفی به نظر می‌رسد.

ام چرا ال‌جی این‌گونه عمل خواهد کرد؟ پاسخ در سه کلمه خلاصه شده است: «سامسونگ و اچ‌تی‌سی». این دو شرکت بزرگ قصد دارند از پرچمداران خود در سال 2015 جلوی دید شرکت‌کنندگان در بارسلونا رونمایی کنند و با توجه به اینکه این اتفاق روز یکشنبه اول مارس همزمان با آغاز کنگره روی می‌دهد، بنابراین تمام توجهات به سمت محصولات این دو شرکت معطوف خواهد شد و به نظر می‌رسد این وسط سر ال‌جی بی‌کلاه بماند!

ال‌جی به هیچ عنوان دوست ندارد توسط رقیب سنتی و دیرینه خود کنار زده شود و همین مسئله سبب شد تا این کمپانی ماه گذشته در CES2015 از گوشی زیبای جی‌فلکس2 رونمایی کند. پس نیازی نیست تا به این زودی یک گوشی جدید دیگر از سوی ال‌جی معرفی شود. آخرین شایعاتی که پیرامون این کمپانی به گوش می‌رسد، از معرفی G4 ال‌جی در ماه آوریل خبر می‌دهد. قطعا پاسخ همه سوالات با کمی صبر به دست خواهد آمد.

نظر شما درباره این اقدام ال‌جی چیست؟ آیا واقعا این کمپانی تصور می‌کند که توانایی کافی برای رقابت با شرکت‌هایی چون سامسونگ و اچ‌تی‌سی را ندارد؟

منبع: androidheadlines

7 در مورد “ارمغان ال‌جی برای ما در کنگره جهانی موبایل 2015 چیست؟”

  1. ال جی همیشه کمپانی بوده است که توانسته نیاز های مشتریان خود از هر لحاظ تامین کند من مطمئنم که ال این بار هم میتواند با معرفی G4انقلابی به پا کنه همون طور که باG3کرد.مخصوصا که ال جی بر روی بازار ایران مانور خاصی میره واین نشون میده که ال جی میخواد بازار ایران رو در دست بگیره:-) کلام اخر از صنایع پلاستیک سامسونگ چیزی نخرید .پیشگیری بهتر از درمان است.

  2. الجی میخواد محصولات اچ تی سی و سامی معرفی بشه و بعد از اون ی گوشی قویتر معرفی کنه..

    کاری که با جی 2 انجام داد………..

  3. الجی فوق العاده است و منتظر معرفی دو محصول سامسونگ و اچ تی سی است که از محصولی قویتر از ان دو رونمایی کند

  4. سامسونگ که هیچ ال جی جای اپلو خواهد گرفت.لااقل مث سامسونگ کیفیت محصولاتش در حد توپ پلاستیکی پایین نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH