بهترین برنامه‌هایی که می‌توانند شما را از خواب بیدار کنند! (همراه لینک دانلود)

روزانه برای بسیاری از افراد، اولین صدایی که شنیده می‌شود، آوای آلارم اسمارت فونشان است که برای ساعت مخصوصی تنظیم شده تا کاربر را در آن زمان از خواب ناز بیدار کرده و او را به رفتن به کار یا مدرسه خود آماده کند. اغلب اسمارت فون‌ها و تلفن‌های همراه به‌صورت پیشفرض برنامه‌ای برای بیدار کردن کاربر دارند که افراد با تنظیم آن می‌توانند صدای آلارم گوشی را در ساعات مورد نظر پخش کنند.

اغلب این اپلیکیشن‌های پیش فرض روش کار ساده‌ای دارند و چندان هم شنیدن آن‌ها در زمان بیدار شدن از خواب خوش آیند نیست و حتی گاهی کاربر را وادار به گفتن کلماتی ناخوش آیند می‌کند (البته در جوامع غربی!). در این مقاله تصمیم داریم تا با 12 اپلیکیشن مخصوص برای بیدار شدن از خواب آشنا شویم که هم جالب و خوش آیند هستند و هم تا بیدار نشوید دست از سر شما بر نمی‌دارند. برای دانلود و نصب این برنامه‌ها از طریق لینک زیر مقالات وارد عمل شوید.

Shake-It Alarm

Shake-It-Alarm

این اپلیکیشن در زمان پخش آلارم کاربر را مجبور می‌کند تا گوشی را به صورت فیزیکی تکان دهد تا اینکه صدای آلارم قطع شود. این امر باعث می‌شود تا کاربر کمی تحرک داشته باشد و راحت‌تر از تخت خواب بیدار شود. علاوه بر این، اپلیکیشن می‌تواند زمانی که هشدار را نشنوید یک پیامک به یکی از آشنایانتان ارسال کند.

دانلود از گوگل پلی

Morning Kit

Morning-Kit

اپلیکیشن Morning Kit علاوه بر این که هر صبح شما را با پخش آلارم بیدار می‌کند، اخبار روز و شرایط آب و هوایی را نیز گزارش می‌دهد. در کنار این ویژگی‌ها کاربر می‌تواند از قرار‌های ملاقات خود و… نیز مطلع شود.

دانلود از گوگل پلی

I can’t wake up

I-cant-wake-up

شما با کمک این اپلیکیشن مجبور هستید که بیدار شوید. زیراکه برای قطع کردن صدای دستگاه لازم است تا 8 پازل موجود در برنامه را حل کنید تا صدای آلارم قطع شود. این پازل‌ها نیز مربوط به سوالات ریاضی یا غلط املایی و… هستند.

دانلود از گوگل پلی

Puzzle Alarm Clock

Puzzle-Alarm-Clock

همانند اپلیکیشن قبلی، ‌این برنامه نیز از طریق صدای آلارم و پازل‌های مختلف کاربر را از خواب بیدار می‌کند و فرد مجبور است تا سوالات را حل کند یا همچنان صدای آلارم را تحمل کند.

دانلود از گوگل پلی

Timely Alarm Clock

Timely-Alarm-Clock

اپلیکیشن Timely Alarm Clock یکی از زیباترین برنامه‌های آلارم موجود است که برای بیدار کردن از سوالات مختلف استفاده می‌کند و شکل و شمایل بسیار زیبایی دارد. برای دانلود این برنامه از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

دانلود از گوگل پلی

SleepBot

SleepBot

این اپلیکیشن فراتر از برنامه بیدار کردن از خواب است و در طول خواب شما را مانیتور می‌کند و وضعیت خواب‌تان را می‌سنجد، اما چطور؟ در این اپلیکیشن از سنسور‌های حرکتی استفاده شده و برنامه می‌تواند از طریق آن میزان حرکت کاربر را در زمان خواب بسنجد.

دانلود از گوگل پلی

Sleep as Android

Sleep-as-Android

برنامه Sleep as Android خواب شما تحت نظر می‌گیرد و بعد از بیدار شدن می‌توانید تمام حرکات خود را در حین خواب مشاهده کنید. علاوه بر این صدا‌های بسیار خوبی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که باعث می‌شوند هرچه بهتر و سریع‌تر از خواب بیدار شوید.

دانلود از گوگل پلی

Surefire Alarm Clock

Surefire-Alarm-Clock

در این برنامه نیز برای بیدار کردن کاربر از سوالات مختلف استفاده می‌شود و علاوه بر این یک ویجت را در این برنامه شاهد هستیم که کاربر می‌تواند از طریق آن نیز وارد عمل شود.

دانلود از گوگل پلی

Alarm Clock Xtreme

Alarm-Clock-Xtreme

در این برنامه دکمه‌ای برای چرت زدن قرار داده شده است اما این اپلیکیشن اجازه نمی‌دهد تا چرت زدن کاربر زیاد طولانی شود و علاوه بر این از سوالات مختلف استفاده می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

Wave Alarm

Wave-Alarm

برنامه Wave Alarm یک اپلیکیشن جالب برای بیدار کردن از خواب است که برای تعویق زنگ هشدار آن، کاربر می‌تواند دست خود را از بالای گوشی بگذراند. برای دانلود این اپلیکیشن از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

دانلود از گوگل پلی

Glimmer

Glimmer

این برنامه هر طور که باشد شما را از خواب بیدار خواهد کرد. ابتدا با زبانی نرم وارد عمل می‌شود و آلارمی آرام را پخش می‌کند اما بعد از یک دقیقه چنان نعره‌ای می‌زند که مجبورید بیدار شوید.

دانلود از گوگل پلی

Wakie

Wakie

آخرین و جالب ترین برنامه این لیست اپلیکیشن Wakie است که عملکرد بسیار جالبی دارد. در زمانی که شما ساعت را تنظیم کرده‌اید، یکی از سایر کاربران با شما تماس می‌گیرد و به گفتگو می‌‍پردازد و شما مجبور هستید که بیدار شوید و با وی صحبت کنید. البته شما نیز می‌توانید با زنگ زدن به سایر کاربران حس آنان را تجربه کنید.

دانلود از گوگل پلی

شما کدام یک از این اپلیکیشن‌ها را دوست داشتید؟ اگر برنامه جالب دیگری را نیز در این خصوص سراغ دارید از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

11 در مورد “بهترین برنامه‌هایی که می‌توانند شما را از خواب بیدار کنند! (همراه لینک دانلود)”

  1. من نظرم روی اینه
    چون
    شما با کمک این اپلیکیشن مجبور هستید که بیدار شوید. زیراکه برای قطع کردن صدای دستگاه لازم است تا 8 پازل موجود در برنامه را حل کنید تا صدای آلارم قطع شود. این پازل‌ها نیز مربوط به سوالات ریاضی یا غلط املایی و… هستند.

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH