مایکروسافت افتخار آفرید: پیش بینی برندگان اسکار با صحت 83 درصدی توسط کورتانا!

دستیار‌های صوتی کمپانی‌های مختلف رشد و پیشرفت بسیار خوبی دارند و تقریبا در حال حاضر هر کاری انجام می‌دهند. دستیار صوتی مایکروسافت نیز با وجود اینکه دیر وارد میدان رقابت شد اما زود به قدرت کافی توسط متخصصان مایکروسافت دست یافت و اکنون می‌تواند کار‌های جالبی انجام دهد.

The-Oscars-2014-logo

اغلب ما می‌دانیم که دستیار‌های صوتی می‌توانند پیش بینی‌هایی را انجام دهند اما چندان با کم و کیف آن آشنا نیستیم ولی اگر یکی از دوست داران دنیای سینما باشید، به‌طور حتم از اسکار و برندگان امسال آن مطلع هستید. شاید برای شما جالب باشد بدانید که پیش از اعلام برندگان، دستیار صوتی مایکروسافت با نام کورتانا پیش بینی‌ای را در این خصوص انجام داده بود و بهترین فیلم، بهترین کارگردان و… را نیز اعلام کرده بود اما با انتشار بهترین‌ها توسط اسکار معلوم شد که کورتانا چندان هم بی‌راه نگفته است و حدود 83 درصد از جوایز را درست پیش بینی کرده بود.

Cortana-Oscars-predictions

کورتانا در این پیش بینی 20 جایزه از 24 جایزه را درست تشخیص داده بود و البته این قدرت را مدیون موتور جستجوی Bing و متخصصان مایکروسافت است که چنین توانایی‌ای را در آن آفریده‌اند.

کورتانا همیشه سبک متفاوتی نسبت به سایر دستیار‌های صوتی نظیر گوگل ناو و سیری داشته است و حال این پیش بینی خوب را نیز می‌توان به کارنامه درخشان آن افزود.

8 در مورد “مایکروسافت افتخار آفرید: پیش بینی برندگان اسکار با صحت 83 درصدی توسط کورتانا!”

  1. واقعا منتظرم ویندوز 10 برا گوشیا منتشر بشه و یه گوشی ویندوزی بخرم .

    کورتانا هم که جای خود دارد……

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH