نخستین تصویر از بزرگ‌ترین هواپیمای جهان

Biggest-airplane

شاید باورنکردنی به نظر برسد اما این یک واقعیت است. هواپیمایی غول پیکر که طول آن بالغ بر 117 متر می‌شود و به همین خاطر از بزرگ‌ترین هواپیماهای مسافربری هم بزرگ‌تر است!

البته تصور نکنید که از فردا می‌توانید این هواپیما را در آسمان مشاهده کنید، چرا که وظیفه آن حمل یک راکت بسیار بزرگ برای رها شدن در فضا است و به همین خاطر، تا این اندازه بزرگ ساخته شده است.

جالب است بدانید که این هواپیمای غول پیکر 117 متری، وزنی معادل 540 هزار کیلوگرم داشته و حداقل به 6 موتور بسیار قوی برای بلند شدن نیاز دارد.

در تصاویر پایین، می‌توانید سایز بخشی از بدنه این هواپیما را در کنار انسان مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که این افراد در حال ساخت دم این پرنده فلزی هستند.

Biggest airplane2 Biggest airplane3 Biggest airplane4

تصویر گرافیکی زیر هم به شما ابعاد این هواپیما را در مقایسه با بزرگ‌ترین نمونه‌های ساخته شده تا به امروز نشان می‌دهد. همان گونه که در تصویر پیداست، طول 117 متری این هواپیمای غول پیکر از تمامی نمونه‌های ساخته شده بزرگ‌تر است.

Biggest-airplane5

9 در مورد “نخستین تصویر از بزرگ‌ترین هواپیمای جهان”

    1. آره دیگه…

      شما هزینه ساخت تاسیسات لاچ موشک رو بکن که حداقل 10 میلیارد دلار خرج داره و عملا در توانایی دولت کشور مورد نظره نه یه شرکت خصوص…

      علاوه بر تاسیسات باید مقدار صرفه جویی در سوخت برای رسیدن به ارتفاعی که هواپیما میرسونش و پمپ های سوخت که یه بار مصرفن و هزینه بالایی دارن رو در نظر گرفت..

      مسائل زیست محیطیش که بماند…….

  1. این هواپیما از 6 تا موتور بوئینگ 400 – 747 استفاده میکنه.

    فقط دوستان توجه کنین که اون سازه وسط بالها جزیی از هواپیما نیست و در واقع موشکیه که قراره به فضا پرتاب بشه….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH