تصویر زمینه گلکسی S6 را بر روی اسمارت فون خود قرار دهید! (همراه لینک دانلود)

کمتر از 4 روز دیگر نمایشگاه جهانی موبایل بعد از کلی خبر و شایعه برگزار خواهد شد و کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و اچ‌تی‌سی نیز لحظه شماری می‌کنند تا بتوانند محصول و پرچم‌دار جدید خود را به رخ یکدیگر بکشند و پرچم را از محصولات فعلیگرفته و به یک اسمارت فون 64 بیتی بسپارند.

سامسونگ نیز همانند همیشه نسخه جدید سری S را با نام گلکسی S6 در اولین روز این نمایشگاه با لقب پرچم‌دار معرفی خواهد کرد و تاکنون نیز شایعات و اخبار بسیار زیادی در خصوص این محصول منتشر شده است و تقریبا مطمئن هستیم که این دستگاه بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و کیفیت صفحه نمایش نیز همانند همیشه خوب خواهد بود.

Leaked-Samsung-Galaxy-S6-wallpaper

حال بعد از منتشر شدن تصاویر ظاهری این محصول، اکنون تصویر زمینه رسمی گلکسی S6 منتشر شده است که زیبا و آبی رنگ است. شکل کلی این تصویر زمینه احتمال می‌رود که الهامی از آب، یخ و فلز باشد و وضوح تصویر 2048×2048 را دارد که کمی عجیب است و در کل حجمی 1.8 مگابایتی را برآورد می‌کند.

از آن‌جایی که این تصویر زمینه با کیفیت اصلی منتشر شده است، کلیه کاربران می‌توانند آن را دانلود کرده و حتی پیش از معرفی پرچم‌دار سامسونگ، تصویر زمینه آن را بر روی گوشی خود داشته باشند و بر اساس طراحی جالب این والپیپر به احتمال زیاد بر روی اغلب دستگاه‌ها خوش خواهد درخشید. شما نیز می‌توانید این تصویر زمینه را با کیفیت اصلی از طریق لینک زیر دانلود کنید:

دانلود تصویر زمینه گلکسی S6 با کیفیت اصلی

4 در مورد “تصویر زمینه گلکسی S6 را بر روی اسمارت فون خود قرار دهید! (همراه لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH