10 ویژگی خاص ساعت هوشمند اپل!

اپل در حال آماده شدن برای یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال است که قرار است در تاریخ 9 مارس برگزار شود. به نظر می‌رسد در این مراسم، از ساعت هوشمند اپل رونمایی شود. البته پیش از این مسئولان اپل رونمایی این ساعت را در ماه آوریل را داده بودند و تیم کوک از بسیاری از ویژگی‌های آن پرده برداشته بود.

apple-watchc

سعی کردیم تا چند روز مانده به این مراسم، چند ویژگی اصلی این ساعت هوشمند را برای شما معرفی کنیم. همان‌طور که اپل با عرضه آی‌فون برای اولین بار، از ویژگی‌هایی پرده برداشت که تا مدت‌ها جدید و کارا بود، به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند نیز با ویژگی‌هایی جذاب و جدید، می‌تواند تا مدت‌ها خیال هوادارانش را راحت کند. همچنین انتظار می‌رود که اپل در فروشگاه مخصوص خود، زین پس حجم زیاد نرم افزارهای مرتبط با ساعت هوشمند را نیز قرار دهد.

بگذارید به این ویژگی‌ها بپردازیم:

  • سیستم اعلانات قوی و زیبا

با سیستم جدید اپل، بخش عظیمی از سیستم اعلانات ساعت اپل، همانند آی‌فون خواهد بود که می‌تواند جدیدترین اعلانات را در ظاهری زیبا به کاربر نشان دهد. این اعلانات هوشمند به‌به گونه‌ای عمل می‌کند که اگر دست خود را بالا آورید مطالب مربوط نشان داده خواهند شد و در غیر این صورت نمایش داده نمی‌شود!

Subtle-notifications

  • ابداع راهی جدید برای برقراری ارتباط بدون تایپ

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این ساعت هوشمند، این است که اپل واچ، بدون نیاز به کلمات و تایپ به راحتی عمل کرده و به سایر گجت‌ها متصل می‌شود. اگر شما برای ملاقات با دوستانتان دیر کرده اید (البته رفیقی که ساعت هوشمند اپل را دارد)، می‌توانید تنها با ارسال یک کد با او ارتباط برقرار کنید بدون اینکه نیاز باشد کلمه‌ای تایپ کنید. همچنین می‌توانید از این طریق، نقشه محل حضور خود یا هر چیزی که مایل هستید را تنها با چند دکمه برای دوستانتان ارسال نمایید!

New-quick-way-to-communicate-without-typing

  • راه‌هایی جدید در حوزه سلامت

اپل در ساعت خود راه‌های جدیدی را برای دستیابی به اهداف مختلف در حوزه سلامت طی نموده است. اپل واچ با قرار دادن برنامه لاغری، با استفاده از سه حلقه رنگی زمان تحرک، زمان تمرین و زمان استراحت سعی کرده است تا به برنامه‌های خود در حوزه سلامت بشر رنگ و بوی تازه‌ای بدهد.

Innovative-way-to-stay-fit-and-healthy

  • به طور مستقیم اقدام به تماس و ضبط صدا کنید

اپل واچ با یک میکروفن داخلی عرضه شده است. البته خیالتان راحت باشد، قرار نیست با این میکروفن، دستان خود را هی از گوشی به دهان‌تان نزدیک کرده و صحبت کنید! شما می‌توانید با این قابلیت، به سرعت اقدام به تماس نموده و یا تماس‌های ورودی را بدون نیاز به دسترسی به گوشی پاسخ داده یا رد نمایید. جذاب است نه؟!

Take-calls-and-record-voice-messages-directly-from-your-wrist

  • سیستم جدید ناوبری

سیستم این ساعت موسوم به Taptic Engine قادر به شبیه سازی مسیر و ناوبری است! شما می‌توانید بدون نگاه به مسیر خود و تنها با نگاه به صفحه ساعت، مسیرتان را ادامه دهید.

New-ways-of-navigation-that-dont-require-you-to-listen-to-directions-or-watch-a-screen

  • پاسخ سریع به پیام‌های ورودی با استفاده از شکلک‌های جذاب

اپل واچ قابلیت نشان دادن پیام‌های ورودی به آی‌فون شما را دارد و اجازه می‌دهد تا با استفاده از پیام‌های آماده و شکلک‌های جذاب به این پیام‌ها پاسخ دهید.

Quick-replies-to-messages-with-emoji-and-contextual-responses

  • اندازه گیری دقیق ضربان قلب

سنسور اندازه گیری ضربان قلب اپل، با سیستم پیشرفته بر روی ساعت هوشمند نصب شده و در انجام حرکات ورزشی به شما کمک شایانی خواهد کرد.

Accurate-heart-rate-measurements-for-your-workout

  • نیازی به خارج کردن آن ندارید!

ساعت هوشمند اپل ضد آب است! پس اگر پس از ورزش و یا پایان یک روز خسته کننده قصد دوش گرفتن و یا استفاده از استخر را دارید، نگران نباشید و راحت آب تنی کنید!

You-dont-need-to-take-it-off

  • اشتراک سریع محل حضور

یکی از دیگر گزینه‌ها و آپشن‌های این ساعت هوشمند، توانایی اشتراک گذاری سریع محل حضور شما برای دوستانتان است!

Quickly-share-your-location

  • نشان دادن موقعیت لحظه‌ای خورشید!

سیستم solar watch Face به شما موقعیت دقیق و لحظه‌ای خورشید را نشان می‌دهد! البته اینکه این ویژگی دقیقا به چه کار کاربر می آید، باید از خود تیم کوک پرسید!

Solar-watch-face

10 در مورد “10 ویژگی خاص ساعت هوشمند اپل!”

  1. اطلاعاتی که دادین خوب بود ،اگه بیشتر توضیح میدادین که چطوری استفاده کنیم از برنامه ها خیلی عالی بود مثلا این که چطوری صدا ضبط کنیم یا با هم چطوری ارتباط برقرار کنیم ،برنامه خاصی باید نصب کنیم.؟ مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH