چه چیزهایی در رویداد MWC خواهیم دید؟

شایعات و انتظارات فضای وب را پر کرده‌اند، کمپانی‌ها لحظه شماری می‌کنند و ماهم دوست داریم هر چه زودتر محصولات مورد علاقه‌امان را MWC ببینیم.

در ادامه از انتظارات می‌گوییم و پیش نگاهی می‌کنیم به این رویداد.

پرچمداران

curvedtmotease-100570023-large

جذاب‌ترین پرچمدار مال چه کمپانی خواهد بود؟ آیا سامسونگ می‌تواند اچ‌تی‌سی را پشت سر بگذارد؟ هر چه که باشد انتظار داریم که هر دوی این اسمارت فون‌ها قدرتمند ظاهر شده و رقیبان بسیار سرسختی در حوزه اندروید باشند.

پرچمداران اچ‌تی‌سی تا به حال و به خاطر طراحی‌های بسیار خوبشان مورد تقدیر و ستایش دوستداران فن‌آوری بوده‌اند.

ولی الان نوبت سامسونگ است که بتواند با پرچمدار جدیدیش طراحی، مواد استفاده شده، تاثیر بصری و زیبایی ظاهری را ارتقا بخشیده و یک سوپر اسمارتفون را به دنیای فن‌آوری وارد کند.

ال‌جی برای این رویداد میان رده‌هایش با نام مگنا و اسپیریت را در نظر گرفته است. این دو دستگاه به ترتیب 5 و 4.7 اینچی خواهند بود و با رزولوشن اچ‌دی ساخته خواهند شد. در ضمن صفحه این دو دستگاه دارای کمی خمیدگی نیز خواهد بود.

در این رویداد از سونی انتظار زیادی نداشته باشید، متاسفانه کمپانی در حال دست و پنجه نرم کردن با یک بحران در بخش موبایل است و این نشان می‌دهد که قطعا در رویداد مربوطه هیچ پرچمداری از این کمپانی نخواهیم دید. این وضعیت برای دیگر کمپانی‌ها مثل هواوی، ایسوس و غیره نیز صدق می‌کند.

تبلتها

در این رویداد باید منتظر تبلت فوق امن بلک فون باشیم. فعلا اطلاعات زیادی از این تبلت در دسترس نیست، ولی می‌دانیم که این دستگاه احتمالا یک همراه برای اسمارتفون معرفی شده این کمپانی در سال گذشته است.

با اینکه سونی در بخش موبایل چیزی برای ارائه ندارد، شنیده می‌شود که این کمپانی در حوزه تبلتها احتمالا اکسپریا Z4 تبلت را در نظر گرفته است.

ساعت‌های هوشمند

lg_watch_urbane_beauty-100568400-large

ال‌جی پیش از این از Watch Urbane خود پرده برداشته است. در ضمن باید منتظر نسخه LTE این ساعت هوشمند باریک هم باشیم. این ساعت هوشمند امکان برقراری ارتباط در شبکه 4G و ارسال پیام را می‌دهد و حتی نقش یک واکی تاکی را نیز ایفا می‌کند. شایعات دیگری هم هستند که از ورود اچ‌تی‌سی به حوزه پوشیدنی‌ها می‌گویند. البته این کمپانی سال گذشته هم قول یک ساعت هوشمند را داده بود که تا به حال فعلا چیزی از آن ندیده و نشنیده‌ایم.

احتمال این هم وجود دارد که سامسونگ از یک پوشیدنی دیگر که مجهز به سیستم عامل تایزن است پرده برداری کند. در ضمن احتمال می‌رود که کمپانی‌هایی مثل هواوی هم از پوشیدنی‌های ویژه خود پرده بردارند.

 

 

9 در مورد “چه چیزهایی در رویداد MWC خواهیم دید؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH