ایسر از ۳ تلفن هوشمند اندرویدی پرده برداشت

acer-liquid-hero

ایسر که در ایران بیشتر به خاطر لپ تاپ‌هایش شناخته شده‌تر است در کنگره جهانی موبایل امسال درحال برنامه ریزی برای رونمایی از سه تلفن همراه با هدف قرار دادن بودجه‌های متوسط است، این همان رویه‌ای است که در تولیدات سال قبل این کمپانی نیز دیده بویدم.

گوشی‌های liquid z220 و liquid Z520 جدید توانستند نفس جدیدی به گوشی‌های سری z بدهند، این محصولات جدید با پردازنده‌های 4 هسته ای و طراحی مناسب و بروز خود و افزایش قدرت آن‌ها با پردازنده 64 بیتی می‌توانند گزینه مناسبی برای بودجه‌های متوسط باشند.

ایسر محصولات جدید خود را مورد پسند تمامی سلیقه‌ها می‌داند و می‌گوید این گوشی‌ها ساخته شده‌اند تا تجربه‌ای موثر در استفاده از تلفن هوشمند را در کاربران ایجاد کنند.

گوشی z220 با نمایشگر 4 اینچی با تراکم پیکسلی 233 و دوربین عقب 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و گوشی z520 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. در جلوی دستگاه شاهد بلندگوها هستیم که با فناوری خاص ایسر در هم آمیخته‌اند. هر دو این اسمارتفون‌ها دارای پردازنده s4 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتزی و یک گیگابایت رم هستند اگر دوست دارید سلفی‌های زیادی بگیرید باید کمی دقت کنید که دوربین جلویی این دو دستگاه تنها 2 مگاپیکسل است.

رابط کاربری مخصوص ایسر تمامی امکانات و پایه‌های اصلی اندروید 5 را داراست از جمله این امکانات می‌توان به بخش کودکان اشاره کرد، که اجازه می‌دهد آن‌ها تنها به اشخاص مشخصی زنگ بزنند یا پیام کوتاه بفرستند. در بخش رابط کاربری دوربین نیز می‌توان به فعالسازی دوربین اصلی و جلویی به کمک صوت اشاره کرد.

Acer Liquid Jade Z_black_03

گوشی آخر ایسر liquid jade z نام دارد. این تلفن هوشمند از ارتباطات 4G پشتیبانی می‌کند و به همراه پردازنده 64 بیتی مدیاتک و صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ‌دی انتخابی گران‌تر از دو گوشی قبلی به حساب می‌آید. در این گوشی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی استفاده شده است و همه این‌ها در بدنه‌ای به ضخامت 7.9 میلی متر با وزن 110 گرم جمع آوری شده است.

ایسر درصدد است تا با در اختیار گرفتن قلب و وذهن کاربران جایی در بین علاقه‌مندان به تکنولوژی پیدا کند حال باید منتظر ماند و دید این آرمان چگونه تحقق خواهد یافت .

 

4 در مورد “ایسر از ۳ تلفن هوشمند اندرویدی پرده برداشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH