هواوی MediaPad X2 معرفی شد، کوچک اما قدرتمند!

امروز بعد از کلی شایعه بالاخره کنفرانس جهانی موبایل در شهر بارسلونا شروع به کار کرد هواوی هم از فرصت استفاده کرده و کنفرانس خود را آغاز کرد.

اولین تبلتی که در این مراسم توسط هواوی معرفی شد MediaPad X2 است که یک تبلت 7.0 اینچی به شمار می‌رود اما به دلیل قابلیت اتصال سیمکارت، کاربران می‌توانند از آن به عنوان تلفن همراه نیز استفاده کنند. در نگاه از رو به رو این محصول شباهت بسیار زیادی به اسند میت 7، اسمارت فون سال 2014 کمپانی هواوی دارد که همانند آن 80 درصد بخش جلویی را صفحه نمایش در برگرفته است و حاشیه‌های صفحه نیز بسیار باریک هستند.

mediapad-x2

این تبلت توسط پردازنده قدرتمند و هشت هسته‌ای Kirin 930 تقویت می‌شود که هر هسته فرکانس 2.0 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. همچنین به کمک این پردازنده دستگاه از شبکه Cat 6 LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

از سایر مشخصات این غول قدرتمند می‌توان به وضوح تصویر 1920 در 1200 پیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و یک دوربین 13.0 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5.0 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

هواوی MediaPad X2 از اندروید 5.0 استفاده می‌کند و همانند برادران خود رابط کاربری آن نیز ساخت هواوی است. از لحاظ ذخیره سازی این دستگاه به دو مدل تقسیم می‌شود. یک مدل حافظه رم 3 گیگاباتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد و نسخه دیگر حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارند. هر دو نسخه از دو سیمکارت با قابلیت LTE پشتیبانی می‌کنند و در رنگ بندی نقره‌ای، سفید و طلایی روانه بازار خواهند شد.

6 در مورد “هواوی MediaPad X2 معرفی شد، کوچک اما قدرتمند!”

  1. اولین باری که x1 رو از نزدیک دیدم تعجب کردم از طراحی زیبا و نمایشگر با کیفیتش. انگار هواوی دست بردار نیست تو طراحی زیبا

  2. حسین باقری

    هواوی داره عالی کار میکنه !!!

    به نظرم بیشتر شبیه ورژن 7 اینچیه میت7 تا نسل دوم مدیاپد ایکس….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH