اولین تصاویر ثبت شده توسط اچ‌تی‌سی وان M9 را تماشا کنید!

همان طور که تاکنون نیز در آی‌تی‌رسان مطالعه کرده‌اید کمپانی اچ‌تی‌سی و هواوی تاکنون محصولاتی را در کنفرانس جهانی موبایل معرفی کرده‌اند. محصول و پرچم‌دار اچ‌تی‌سی که وان M9 نام دارد بسیار شبیه به نسخه قبلی خود است که آن نیز شبیه وان بود! حال بعد از کلی خبر و شایعه این محصول معرفی شده و شاهد اسمارت فونی قدرتمند از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی هستیم که گویا این شرکت غول بی شاخ و دمی را برای مبارزه با پرچم‌دار سونی و سامسونگ آماده کرده است و چند ساعت نیز زودتر راهی میدان شده تا با معرفی گلکسی S6 بی‌درنگ نبرد را آغاز کند.

untitled

با وجود این که اچ‌تی‌سی در نسخه قبلی وان یک دوربین عجیب و جدید را قرار داده بود اما در کل نتواسنتد چندان که شایسته بود، بدرخشد. حال گویا این عملکرد چندان به دل اچ‌تی‌سی خوش نیامده و با کنار گذاشتن اولترا پیکسل در دوربین پشتی به یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی روی آورده است که می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را حتی در محیط‌های کم نور ثبت کند.

البته اولترا پیکسل چندان هم از محصول جدید اچ‌تی‌سی رخت بر نکنده است و اکنون دوربین جلویی از این تکنولوژی بهره می‌برد و 4 مگاپیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا سلفی (یا همین حالا یهویی) بگیرند.

محصول جدید قدرت بسیار خوبی در عکاسی دارد و در زمینه فیلم برداری نیز پدرش درس‌های خوبی را به او داده است و اکنون می‌تواند با وضوح 4K فیلم برداری کند. گشودگی دیافراگم این محصول نیز f/2.2 است که در کنار فلاش دوگانه LED می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را در محیط‌های تاریک ثبت کند.

همزمان با معرفی این محصول بررسی‌هایی نیز در خصوص آن منتشر شده است که همان طور که تاکنون احتمالا حدس زده‌اید، در این مقاله به بررسی دوربین‌های این اسمارت فون تازه متولد شده خواهیم پرداخت. پس دیگر ماجرا را طول نمی‌دهیم و از شما دعوت می‌کنیم تا به دنیا از دریچه اچ‌تی‌سی وان M9 بنگرید (توجه داشته باشید که کیفیت تصاویر برای امکان مشاهده با اینترنت‌های کم سرعت به اندازه قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته‌اند و تصاویر اصلی کیفیت به مراتب بالاتر دارند).

Standard-camera-samples-(12) Standard-camera-samples-(2) Bokeh-mode-shots Standard-camera-samples-(1) Panoramic-shots Standard-camera-samples Front-facing-camera HDR-Samples

9 در مورد “اولین تصاویر ثبت شده توسط اچ‌تی‌سی وان M9 را تماشا کنید!”

  1. حسین باقری

    هی میگم این ساختمان پشت نویسنده فون باف چه آشناس !!!

    بگو بارسلونه ها !!!

    کلیسای ساگرادا فامیلیا !!!

    یادش بخیر زیاد اونجا میرفتیم دوران دانشجویی !!!

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH