سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge معرفی شدند، زیبا و قدرتمند!

باید در همین شروع کار اعلام کنیم که سامسونگ خوب درخشید. با وجود اینکه تاکنون کلید واژه تمام شایعات پرچم‌دار جدید سامسونگ کلمه زشت بود اما سامسونگ واقعا ورق بازی را تغییر داده است و شاهد یک محصول زیبا از سوی این کمپانی هستیم. چنان محو طراحی سامسونگ شدیم که یادمان رفت اسمش را بگوییم. این کمپانی کره‌ای امروز پرچم‌دار جدید خود را با نام گلکسی S6 معرفی کرد که همانند انتظار یک نسخه با صفحه نمایش خمیده نیز دارد که گلکسی S6 اج نامیده می‌شود.

galaxys6-18.0

بدنه هر دو دستگاه فلزی هستند و بر خلاف برادران، زیبا شده‌اند و اکنون از لحاظ ظاهری نیز می‌توانند با محصول جدید اچ‌تی‌سی رقابت کنند. البته گویا سامسونگ چندان با فلز آشنا نیست و خیلی زبانش را نمی‌فهمد، زیراکه هرچه او را به استخر برده است تا شنا یادش دهد دست به دامن نجات غریقی در آن حوالی شده است و اکنون هیچ کدام از این دو محصول در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم نیستند.

galaxys6-9.0

سامسونگ همیشه تمرکز زیادی بر روی صفحات نمایش دارد و در این محصولات نیز یکی از بهترین‌ها را قرار داده است. گلکسی S6 صفحه نمایشی 5.1 اینچی از نوع Super AMOLED دارد که وضوح تصویر Quad HD را با چگالی 577 پیکسل در هر اینچ ارایه می‌دهد (یعنی محشر!) و برای محافظت از این صفحه نمایش نیز گوریلا گلس 4 را برگزیده است.

سامسونگ هم دوباره با الگو گیری از اپل سیستم پرداخت خود را بر اساس NFC طراحی کرده است و آن را Samsung Pay نامیده است. علاوه بر این همانند نسخه قبلی در پرچم‌دار جدید نیز شاهد سنسور اثر انگشت هستیم و امکان شارژ بی‌سیم نیز وجود دارد که سرعت خوب و بالایی در شارژ دستگاه دارد.

samsung-galaxy-s6

صفحه نمایش نسخه خمیده نیز همانند نسخه معمولی است و تنها در هر دو طرف دچار خمیدگی و انحنا شده است که خود زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. بر روی هر دو محصول چیپ Exynos 7420 قرار گرفته است که عملکردی شبیه اسنپ دراگون 810 دارد و پردازنده‌های Cortex-A57 و Cortex-A53 بر روی این دستگاه قرار گرفته‌اند که هر کدام فرکانس 2.1 و 1.5 گیگاهرتز را ارایه می‌دهند. ناگفته نماند که پردازنده این دستگاه‌های 64 بیتی است و در واقع قدرت بسیار خوبی دارد.

از لحاظ ذخیره سازی نیز 3 گیگابایت حافظه رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی بر روی این پرچم‌داران قرار گرفته است و دوربین نیز همانند گذشته 16.0 مگاپیکسلی است و براساس گفته سامسونگ تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کند.

samsung-galaxy-s6-

سامسونگ در سایر امکانات نیز بر روی این محصول کم نگذاشته است؛ این دو پرچم‌دار در زمینه باتری 50 میلی‌آمپر تفاوت دارند. زیراکه گلکسی S6 یک باتری لیتیوم یونی 2550 میلی‌آمپر ساعتی دارد اما گلکسی S6 اج از یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

نظر شما در خصوص پرچم‌داران جدید سامسونگ چیست؟

18 در مورد “سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge معرفی شدند، زیبا و قدرتمند!”

  1. حسین باقری

    فقط زشت شده !!!

    مخصوصا از نمای پشتش !!!

    ضد ابم نیس !!!

    صفحه کواد اچ دیم فقط تبلیغاتیه !!!

    به نظر من بهترین گوشی سری گلکسی همون اس2 بود…

  2. بیچاره ال جی ، چند وقت پیش یه محصولی مثل s6 edge تو یه نمایشگاهی معرفی کرده بود ، اتفاقا یه گزارش ازش تو همین سایت منتشرشد ، هیچ کس تحویلش نگرفت حالا بیاد ببینه چه به بهو چه چه ای واسه سامسونگ میکنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. مجتبی مسکینی

      اون چیزی که ازش صحبت می‌کنید به صورت رسمی معرفی نشد و تنها یک معرفی کوتاه پشت درهای بسته انجام شده بود و اطلاعات دقیق و جزئی و یا تصاویر زیادی هم ازش منتشر نشد و هنوز هم کسی به طور دقیق نمیدونه که ال جی چه زمانی از اون استفاده میکنه برا همین بود که به قول شما کسی تحویلش نگرفت!

  3. چیز برجسته ای نداره فقط ظاهرشو یکم تغییر داده سخت افزارهاشم ک با ام ناین مث همن جز مارک سازندشون برای یکسال تامل و کارکردن برروی یک محصول کار شاخی انجام ندادن حتی پسرفتم داشتن چون ضد آب نیست میتونم بگم سونی خیلی جلوتراز بقیست

  4. خوبن ولی بنظرم صفحه پنج اینچی رزولوشن فول اچ دی براش کافیه و کواد اچ دی جنبه ی تبلیغاتی داره و فشار روی سی پی یو را بالا برده و موجب گرم شدن بیش از حد دستگاه، لگ های گاه و بیگاه و مصرف بالای باتری میشه.

    1. تا زمانی که به بازار نیاد نمیشه نظر داد
      شاید سامسونگ با بهینه کردن تاچ ویز و
      استفاده از اگزینوس تونسته باشه هم مصرف
      باطری رو کاهش بده و هم از گرم شدن گوشی
      جلوگیری کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH