تصاویر رسمی گلکسی S6 اج منتشر شدند!

اکنون زمانی است که سامسونگی‌ها باید سینه خود را سپر کرده و سرشان را بالا بیاورند و بگویند “ما اینیم” و اگر چنین کاری را در مقابل اچ‌تی‌سی و حتی سونی انجام دهند هم که چه بهتر. زیراکه ظاهر پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی همان چیزی بود که در نسخه قبلی دیده بودیم و سونی نیز چند صباحی است که گیر داده به گوشی‌های مستطیلی.

سامسونگ امروز با معرفی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی S6 نشان داد که همان طور که توانست به بازار غلبه کند می‌تواند در طراحی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ظاهر کلی این دستگاه نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار بهبود یافته است و شاهد یک اسمارت فون زیبا و شکیل هستیم که کهکشان جدید سامسونگ نامیده می‌شود.

Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(22)

البته شاید این محصول چندان هم زیبا نباشد اما هرچه که هست می‌تواند در میان پرچم‌داران سونی و اچ‌تی‌سی قد علم کند و هنر کره را با صفحه نمایش با کیفیت خود به نمایش بگذارد و یا با چشم از حدقه بیرون زده‌اش دید تازه‌ای از جهان را به ما نشان دهد.

البته سامسونگ تنها به پرچم‌دار جدید بسنده نکرد و یک نسخه خمیده از آن را نیز با نام گلکسی S6 Edge معرفی نمود که در دو طرف صفحه نمایش انحنا دارد. اکنون نیز با گذشت ساعاتی از مراسم سامسونگ، تصاویر رسمی این دو محصول منتشر شده‌اند که از شما دعوت می‌کنیم به تماشای آن‌ها بنشینید.

Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(2) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(3) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(7) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(8) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(9) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(11) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(14) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(15) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(19) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(20) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(21) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(24) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(25) Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images-(26)

نظر شما در خصوص پرچم‌داران جدید سامسونگ چیست؟ آیا زیبا هستند؟

14 در مورد “تصاویر رسمی گلکسی S6 اج منتشر شدند!”

  1. دوره هاش رو کلا از آیفون برداشتن دیگه , خوبه نیومدن خود آیفونو میزد , سامسونگ یعنی این دیگه انتظارمون همینه که بیاد از طراحی گوشی های دیگه استفاده کنه.

  2. خیلی خنده داره ! اگه با این محصول سینه ی خودشونو سپر کنن باشه سپر کنن خخخخ!!!
    دوربین که از پشت یه سانت زده بیرون هیچ ! حداقل کپی نکنین دیگه برادر من !
    نمیدونم طراحان کره ای از خودشون ایده ای ندارن ! آیفون6 رو قابشو کندن گذاشتن اس6
    از یک طرف دیگه هم لبه های قوسی مثل زد3 هستش !!!
    شما سپر کنید آقا خخخخ

  3. همیشه گفتم. محصولی که کپی باشه ارزش دست گرفتن نداره، این s6 هم که کاملا الگوی کپی واسه خودش. برای شرکت سامسونگ متاسفم

  4. کجاش زیبا هست،انگار lphone 6و z3 و nexsus 6 و نوت 4 انداختی تو مخلوط کن این ازاب در اومده تو کلش میشه کپی کاری از اپل و سونی دید،کجاش به زیبایی سری one و یا سری z سونی میرسه؟

  5. سیدعلی امیدوار

    شرکت سامسونگ همیشه فوقالعاده بود الان بهترینه طراحی وظرافت خاص گوشی حتی در عکس هم معلومه که در حال حاضر نقص نداره باید تو تست تا ببینیم چه جوریه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH