به‌زودی شاهد حسگر اثر انگشت بر روی اسمارت فون‌های لومیا خواهیم بود!

کوآلکام در نمایشگاه جهانی موبایل 2015 نسخه جدید پردازنده‌های خود را با سیستم امنیت جدید و بهبود یافته معرفی کرد که اکنون این پردازنده‌ها می‌توانند به خوبی با سنسور اثر انگشت همگام شده و کار کنند. این محصولات که نسخه جدید اسنپ دراگون 810 و 425 هستند توانایی استفاده از سنسور اثر انگشت را دارند و همانند سری 400، ‌سری 600 و سری 800 قدرتمند و عالی هستند.

iphone-5s-touch-id-630

همان طور که اطلاع دارید اسمارت فون‌های ویندوزی مایکروسافت که تحت عنوان لومیا شناخته می‌شوند از پردازنده‌های اسنپ دراگون استفاده می‌کنند و با این اوصاف و بر اساس گزارش‌ها به‌زودی شاهد اسمارت فون‌هایی با سنسور اثر انگشت از سوی کمپانی صاحب نام مایکروسافت خواهیم بود.

پردازنده جدید به کاربران ویندوز فون این امکان را خواهد داد که بتوانند به جای پسورد و… از حسگر اثر انگشت خود برای تامین امنیت اسمارت فونشان استفاده کنند و این ویژگی در بخش‌های نظیر پرداخت و… نیز وجود خواهد داشت.

کوآلکام معتقد است که با تکنولوژی جدید Sense ID 3D که بر مبنای حسگر اثر انگشت است کاربران امنیت بیشتر در دستگاه و خرید‌های الکترونیکی خود خواهند داشت و تجربه کاربری نیز در این خصوص بهبود خواهد یافت.

با این اوصاف زمانی که ویندوز 10 برای اسمارت فون‌ها منتشر شود و محصولات جدید مایکروسافت از پردازنده‌های جدید اسنپ دراگون استفاده کنند بطور حتم شاهد حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن‌ها خواهیم بود. نظر شما در این خصوص چیست و آیا وجود این سنسور را برای گوشی‌ها ضروری می‌دانید؟

8 در مورد “به‌زودی شاهد حسگر اثر انگشت بر روی اسمارت فون‌های لومیا خواهیم بود!”

  1. از وقتی ماکروسافت کل سهام گوشی های نوکیا را خریده من منتظر یه محصول تمام و کامل از ماکروسافتم. مطمئنن وقتی این محصول را روانه بازار کنه حسگر اثر انگشت به عنوان یه ضرورت روی اون هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH