ویدیویی از اندروید 5.0.2 بر روی اکسپریا Z3‌ منتشر شد!

زمان زیادی از معرفی نسخه نهایی اندروید 5.0 برای اسمارت فون‌های اندرویدی نمی‌گذرد و در این مدت اغلب پرچم‌داران به آخرین نسخه به‌روز شده‌اند و کاربران می‌توانند طعم آب نبات چوبی را بچشند اما در این میان کمپانی سونی واقعا دیر کرده است و فعلا هیچ کدام از محصولات این شرکت به اندروید 5.0 به‌روز نشده‌اند که این خود می‌تواند ضعفی بزرگ برای این شرکت ژاپنی باشد.

Sony Xperia Z3 Review (4)

سونی تاکنون محصولات و پرچم‌داران بسیار خوبی را معرفی کرده است که مورد استقبال افراد و کاربران مختلف نیز قرار گرفته است اما در زمینه به‌روز رسانی اندروید 5.0 واقعا دیر عملکرده و فعلا حتی برای اکسپریا Z3 که پرچم‌دارش است، نیز هیچ اقدامی نکرده!! (حداقل در ظاهر)

همان طور که اطلاع دارید سونی در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه جهانی موبایل اسمارت فون میان‌رده خود را با نام اکسپریا M4 Aqua معرفی کرد که از اندروید 5.0 یا لالی‌پاپ بهره می‌برد و حال نیز ویدیویی از این نمایشگاه منتشر شده است که نشان می‌دهد اکسپریا Z3 نیز در حال استفاده از آخرین نسخه از اندروید با نسخه 5.0.2 است که این خود می‌تواند نشان از این باشد که به‌زودی شاهد انتشار این نسخه برای تمام دستگاه‌های اکسپریا Z3 خواهیم بود. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای ویدیو مذکور بنشینید.

فعلا سونی در خصوص زمان رسمی انتشار این آپدیت حرفی نزده است اما می‌دانیم که چندان هم دور نیست.

11 در مورد “ویدیویی از اندروید 5.0.2 بر روی اکسپریا Z3‌ منتشر شد!”

  1. سعید جمشیدی

    بسیار عالی من سونی زد ۲ دارم اندروید رو ارتقا دارم سرعتش فوق العاده بالا رفته وحاضر نیستم باهیچ گوشی عوضش کنم

  2. بالاخره سونی بعد مدتها هر ماه یکبار پرچمدار معرفی نکرد؛ اینطوری بهتره 6 ماه یه تبلت، 6 ماه یه گوشی، بین اونام یه فبلت معرفی شه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH