10 ویژگی خوب و کاربردی در گلکسی S6 سامسونگ که در آی‌فون نمی‌بینید

سامسونگ با گلکسی S6 خود یک قدم کاملا متفاوت برداشته است. این کمپانی به جای آنکه دستگاه را پر کند از ویژگی‌های رنگارنگ، تصمیم گرفته که چند ویژگی اصلی مثل طراحی، کیفیت ساخت و البته سنسور اثر انگشت را ارتقا بخشد.

شاید سامسونگ به آخرین پرچمدارش ویژگی‌های مختلف به اندازه‌ای که به پرچمدار قبلی‌اش افزوده بود، اضافه نکرده باشد اما اس 6 و اس 6 اج هنوز هم می‌توانند کارهایی انجام دهند که آی‌فون 6 از پس انجام دادن آن‌ها بر نمی‌آید.

1. با گلکسی‌های جدید می‌توان در هر فروشگاهی و با استفاده از یک کارت‌خوان خرید کرد. این در حالی است که Apple Pay تنها در درگاه‌هایی که مجهز به NFC هستند کار می‌کند.

apple-pay-which-is-compatible-with-the-iphone-6-and-6-plus-works-only-at-terminals-with-near-field-communication-enabled

2. پرچمدار جدید سامسونگ را می‌توان بدون نیاز به سیم و از طریق پد مخصوص شارژ کرد. این ویژگی برای آی‌فونها فعال نیست.

2-you-can-also-charge-samsungs-new-phone-wirelessly-with-a-charging-pad-instead-of-plugging-it-in

3. گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را می‌توان خیلی سریع شارژ کرد. سامسونگ وعده شارژ 10 دقیقه‌ای را داده است، اما آی‌فون مجهز به فن‌آوری شارژ سریع نیست.

4. در گلکسی اس 6 اج می‌توانید هر یک از کانتکت‌های خود را به یک رنگ مزین کنید و زمان برقراری تماس از سوی آن کانتکت، تلفن شما همان رنگ را به نمایش می‌گذارد، ولی آی‌فون از داشتن چنین ویژگی جالبی محروم است.

4-with-the-galaxy-s6-edge-you-can-assign-a-specific-color-to-any-contact-your-phone-will-light-up-as-that-color-when-the-contact-calls

5. در دو گلکسی S جدید و با دو بار فشردن کلید خانه، می‌توانید دوربین را باز کنید؛ از این کارآمدتر دیگر نمی‌شود! ولی در آی‌فون رسیدن به برنامه دوربین از همان روش‌های سنتی انجام می‌گیرد.

6. دوربین گلکسی S6 قادر به ردیابی سوژه‌های در حال حرکت است و این‌گونه هیچ وقت فوکوس خود را از دست نمی‌دهد. با اینکه نسخه جدید iOS برخی ویژگی‌های ویرایش سریع را برای کاربر ممکن کرده، دوربین آی‌فون 6 از این ویژگی مفید محروم است.

7. هر دو پرچمدار جدید با ویژگی به نام Smart Manager می‌آیند که امکان تمیز کردن حافظه تنها با فشردن یک دکمه را فراهم می‌کند.

در آیفون برای اینکه بتوانید چنین کاری انجام دهید نیاز به برنامه‌های شخص ثالث خواهید داشت.

8. بیشتر دستگاه‌های گلکسی از جمله گلکسی S6 و گلکسی S6 اج امکان اجرای چند برنامه در صفحه خانه را می‌دهند، ولی متاسفانه در آی‌فون فقط امکان باز کردن یک برنامه در صفحه خانه وجود دارد.

8-most-samsung-galaxy-devices-including-the-galaxy-s6-and-s6-edge-let-you-run-more-than-one-app-at-once-on-the-home-screen-galaxy-s4-shown-below

9. دو گلکسی جدید قادر به اندازه‌گیری تپش قلب شما هم هستند. با اینکه اپل در سالهای اخیر ویژگی‌های سلامتی متعددی را در آی‌فونهایش جای داده است، فعلا هیچ‌یک از این دستگاه‌ها مانیتور ضربان قلب ندارند.

10. در آخر یکی دیگر از ویژگی‌های مفید در گلکسی S6 و S6 Edge، دیدن زمان بدون نیاز به روشن کردن صفحه است.

10-with-the-galaxy-s6-edge-you-can-still-see-the-time-even-when-the-rest-of-the-screen-is-turned-off-theres-no-way-to-do-this-on-the-iphone

16 در مورد “10 ویژگی خوب و کاربردی در گلکسی S6 سامسونگ که در آی‌فون نمی‌بینید”

  1. من گوشی اس ۶دارم عالی هستش همه ی قابلیتاش خیلی راضیم وخوشحالم که آی فون نخریدم وقتی عجله داریدفقط صفرتا۱۰۰شارژشدنش۱۵دقیقه وقت میگیره

    1. کی گفته که سامسونگ متقلب است
      الآن ۶۰ درصد گوشی های جهان سامسونگ است
      الآنم من مطمئن هستم که گوشی خودتم سامسونگ است

  2. سیدعلی امیدوار

    همه چیزش عالیه ولی من داخل یه سایت خوندم که سیانوژن اعلام کرد سامسونگ تا 5سال دیگه نخواهد ماندخیلی بد میشه همچین گوشی های بزنه ولی عاقبت نوکیا دچار شه

  3. “در گلکسی اس 6 اج می‌توانید هر یک از کانتکت‌های خود را به یک رنگ مزین کنید ” این قابلیت خیلی جالب مخصوصا تو گوشی 6 اج!

  4. به غیر شارژ سریع هیچ کدوم بدرد نمیخوره .شاید یادتون رفته که براى باز کردن دوربین در ایفون میتونید کنترل سنتر را بالا بکشید و روى دوربین بزنید.شارژ بیسیم هم بدرد نمیخوره فرض کنید میخواین هنگام شارژ شدن با گوشى کار کنید پس باید شارژر بیسیم را هم بردارید.در آخر هم بگم که همه ى قابلیت هاىs6فقط تبلیغه.

  5. چقدر ویژگی داشته S6 , آیفون چرا اینقد ضعیف عمل کرده!!
    چه ویژگی هایی , تحت تاثیر قرار گرفتم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH