قاب‌های محافظ جالبی که سامسونگ در کنار پرچمدار خود معرفی کرد را ببینید!

در طول هفته گذشته کمپانی سامسونگ بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد که گلکسی S6 نامیده می‌شود و محصولی بسیار قدرتمند و شکیل است و در واقع سامسونگ از تجارب گذشته درس گرفته است و اکنون توانسته به لطف طراحان خود محصول بسیار شکیلی را بسازد که تاکنون در سری S سامسونگ چنین محصول خوش ساختی را مشاهده نکردیم.

Samsung-Galaxy-S6-accessories_2

همانند همیشه کمپانی سامسونگ در کنار این محصول ابزار و وسایل جانبی زیادی را نیز برای آن معرفی کرده است که از این بین می‌توان به قاب‌های محافظ، کیف‌های لپ‌تاپی و… اشاره کرد که طیف گسترده‌ای نیز دارند و همانند گلکسی S6 خوش ساخت هستند و در رنگ بندی‌های مختلف نیز روانه بازار خواهند شد. زیراکه اغلب افراد از اسمارت فون خود توسط قاب‌های مختلف محافظت می‌کنند و چه بهتر که این قاب توسط خود کمپانی تولید کننده اسمارت فون ساخته شده باشد.

البته ناگفته نمایند که سامسونگ در کنار پرچم‌دار جدید خود یک نسخه با صفحه نمایش خمیده نیز معرفی کرده است که گلکسی S6 اج نام دارد و این قاب‌های محافظ برای اسمارت فون جالب و مذکوز نیز در دسترس هستند.

Samsung-Galaxy-S6-accessories_3

Samsung-Galaxy-S6-accessories_4

4 در مورد “قاب‌های محافظ جالبی که سامسونگ در کنار پرچمدار خود معرفی کرد را ببینید!”

  1. این کار سامسونگ مثل این میمونه که واسه خودت لباس بدوزی. خوب این همه شرکت هستند که محصولات جانبی تولید میکنند چرا سامسونگ توی سود اونا هم میخواد شریک شه. یعنی درآمد از خود گوشی واسش کافی نیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH