هر آنچه که در کنفرانس امروز اپل از اپل واچ فهمیدیم!

چند ماه پیش بود که کمپانی اپل از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداشت و آن را اپل واچ نامید اما در این مدت این ساعت هوشمند روانه بازار نشد و تنها برخی توسعه دهندگان به آن دسترسی داشتند و اپل وعده داده بود که به‌زودی کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

در این مدت اپل توانست از طریق توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلفی را برای اسمارت واچ خود تولید کند و اکنون به‌طور رسمی این ساعت دوباره معرفی و تاریخ عرضه و سایر مشخصات آن اعلام شد. امروز کمپانی اپل یک کنفرانس خبری داشت که در طی آن برخی محصولات جدید این شرکت معرفی شدند و اطلاعاتی نیز از اپل واچ منتشر شد.

apple-watch-1

از آنجایی که اپل واچ نیز همانند سایر ساعت‌های هوشمند برای کار کردن نیاز به اسمارت فون (آی‌فون) دارد پس اپل امروز با انتشارنسخه جدید iOS توانست همگام سازی بهتری را بین این دو دستگاه ایجاد کند و اکنون تمام کاربران آی‌فون می‌توانند اسمارت فون خود را به نسخه جدید به‌روز کنند.

در کنفرانس قبلی اپل در خصوص اپل واچ با ظاهر و شکل و شمایل این ساعت آشنا شدیم و کمپانی تولید کننده نیز در این مدت تغییراتی را در ظاهر ساعت ایجاد نکرده است و همچنان شاهد ظاهر قبلی هستیم و در کنفرانس امروز تنها به توضیحات بیشتر و زمان عرضه و… بسنده شد.

apple-watch

کمپانی تولید کننده این ساعت هوشمند یک دانگل یک متری را در جعبه ساعت قرار داده است اما برای تهیه یک نسخه مجزا می‌بایست 29 دلار خرج کنید. این دانگل از طریق بخش دیسک مانند به وسیله مغناطیس به اپل واچ متصل می‌شود و با هر بار شارژ اپل واچ می‌تواند تا 18 ساعت دوام بیاورد و نفس بکشد.

اگرچه گفتیم اپل ساعت هوشمند خود را از لحاظ ظاهری تغییر نداده است اما برخی نسخه‌های جدید را نیز این کمپانی امروز معرفی کرد که یکی از لوکس‌ترین آن‌ها 10 هزار دلار قیمت دارد و بدنه آن از طلا ساخته شده است که زیبایی هوشمند و شیک محسوب می‌شود و این نسخه اغلب بانوان را بازار هدف قرار می‌دهد.

iwatch3005.0.0

علاوه بر این اپل امروز بند‌های مختلفی را نیز برای ساعت هوشمند خود معرفی کرد که کاربر از طریق آن‌ها بتواند ساعت خود را تقریبا شخصی سازی کند و محصول محدود به یک شکل خاص نباشد. این بند‌ها از جنس‌های مختلف هستند و کاربران با پرداخت قیمت‌های مختلف می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. زیراکه قیمت این بند‌ها بر اساس جنس و شکلی که دارند متفاوت است.

اپل واچ از همین ابتدا چند اپلیکیشن را نیز به همراه خود به کنفرانس خبری اپل آورده بود که به خوبی با آن همگام بودند. لیست این برنامه‌ها به شرح زیر است:

  • اینستاگرام
  • توئیتر
  • Uber
  • وی‌چت
  • W Hotels
  • Alarms.com

DSC_8064-2040.0

قیمت نسخه عادی ساعت هوشمند اپل 350 دلار است که اگر بخواهید بند آن را تغییر دهید و یا یک نسخه با طلای 18 عیار را انتخاب کنید مبلغی بر آن اضافه خواهد شد که این عدد تا 17 هزار دلار نیز می‌رسد که می‌توانید یکی از آن‌ها را بر اساس شرایط مالی خود انتخاب کنید.

این اسمارت واچ بالاخره در اواخر فروردین ماه سال آینده روانه بازار خواهد شد و دوست داران این محصول از این تاریخ به بعد می‌توانند یکی از آن‌ها را بر روی مچ دست خود داشته باشد. نظر شما در خصوص این محصول و لوازم جانبی آن چیست؟

4 در مورد “هر آنچه که در کنفرانس امروز اپل از اپل واچ فهمیدیم!”

  1. نمیدونم چرا با این که همه میگن اپل کلاس داره و خوبه و این حرفا ، ولی من نمیتونم با اپل میونه خوبی داشته باشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH