سونی: اسمارت واچ 3 باتری بهتری نسبت به اپل واچ دارد!

کمپانی اپل شب گذشته هر آنچه را که لازم بود در خصوص ساعت هوشمند خود اعلام کرد و تقریبا دیگر چیزی نیست که از این ابزار پوشیدنی شکیل ندانیم. این محصول از 24 آپریل روانه بازار خواهد شد که قیمت نسخه ارزان قیمت آن 349 دلار است و گران‌ترین نسخه نیز 17 هزار دلار ارزش دارد که شاید برای یک ساعت هوشمند چندان معقول نباشد.

اپل در مراسم دیروز خود با افتخار اعلام کرد که ساعت این شرکت می‌تواند کمتر از یک روز را دوام بیاورد (18 ساعت) که تقریبا از دیدگاه این شرکت یکی از نقاط قوت اپل واچ است اما ساعاتی بعد کمپانی سونی در صفحه فیس‌بوک و توئیتر خود مطلب جالبی را منتشر کرد که تقریبا یک حرکت خوب در مقابل اپل بود.

sony

سونی مدت زمان زیادی است که ساعت هوشمند تولید می‌کند و اکنون نیز پرچم‌دار تمام آن‌ها اسمارت واچ 3 نام دارد که محصولی قدرتمند و شیک است که بر خلاف ساعت اپل می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاومت کند. سونی در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی تصویری از اسمارت واچ 3 قرار داده است و در کنار آن متن two-day battery به معنای شارژ دهی به اندازه دو روز را نوشته که نشان می‌دهد در زمینه باتری این اسمارت واچ از ساعت هوشمند اپل سرتر است.

6 در مورد “سونی: اسمارت واچ 3 باتری بهتری نسبت به اپل واچ دارد!”

  1. اپل حالا حالاها مونده تا به سونی برسه در تکنولوژی. البته هیچوقت و هیچ شرکتی به سونی نخواهد رسید.

  2. من نظرم میگم هرکی موافقه مثبت بده: این که امکانات ساعت هوشمنده اپل خوبه و در حد عالیه ولی من پولم برای ساعت اپل خرج نمی کنم !چرا چون این امکاناتی که ساعت اپل می ده تمام ساعت های دیگه مانند ساعت سونی یا غیره هم دارنند ولی باتفاوت سیستم که کل امکانات اپل تو ایران غیرقابل استفاده است! وبه صورت کلی خرید یک ساعت هوشمند منطقی نیست ! مهم نیست از چه شرکتی باشه! ؛)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH