اطلاعات بیشتری از چیپست‌های Kirin هواوی منتشر شد!

کمپانی هواوی در طول چند سال گذشته رشد بسیار خوبی داشت و توانسته در این مدت محصولات بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار سازد که اغلب این اسمارت فون‌ و حتی تبلت‌ها از پردازنده Kirin خود این شرکت استفاده می‌کنند.

دو هفته پیش بود که با نسل جدید چیپست‌های هواوی با نام Kirin 930 بر روی تبلت مدیاپد X2 آشنا شدیم که خوب نیز تواسنت قدرت خود را به رخ رقیبان بکشد. اما حال اخبار بیشتری در خصوص محصولات جدید این سری چیپست‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت همچنان تصمیم دارد تا قدرت محصولات خود را افزایش داده و رقابت نزدیک‌تری با سایر کمپانی‌ها داشته باشد.

huawei-kirin-920

امروز اخباری در خصوص چیپست‌های Kirin 940 و Kirin 950 منتشر شده است که انتظار می‌رود عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. بر اساس این خبر چیپست Kirin 940 هشت هسته‌ای خواهد بود که چهار هسته آن را A54 و چهار هسته‌ دیگر را A72 تغذیه خواهد کرد که هر هسته نیز فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و رم آن نیز از نوع DDR 4 است که می‌تواند از ویدیو 4K پشتیبانی کند و سنسور آن نیز از نوع i7 است. بر اساس اخبار این چیپست در نیمه سوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

Kirin-940-950

اما Kirin 950 مشخصاتی بهتر از برادر خود دارد و همچنان از پردازنده‌های چهار هسته‌ای A54 و A72 استفاده می‌کند اما در این محصول فرکانس هر هسته بر روی 2.4 گیگاهرتز قفل شده است و همچنان از ویدیو 4K پشتیبانی می‌کند و سنسور آن نیز i7 است. با این اوصاف اسمارت فون و یا تبلت جدیدی که از سوی هواوی معرفی شود چنین مشخصاتی خواهد داشت که می‌تواند قدرت بسیار خوبی به آن ببخشد.

1 در مورد “اطلاعات بیشتری از چیپست‌های Kirin هواوی منتشر شد!”

  1. چیپسیت های هواوی حتی تو پرچرم دار خود p7بعضی جاها با لک کار میکرد ولی واقعا وقتی تو دستت میگری حس لذت بخشی به ادم میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH