تماس صوتی واتس‌اپ این بار در اختیار کاربران iOS است!

اوایل ماه گذشته بود که آموزش‌هایی برای استفاده و برقراری تماس صوتی از طریق واتس‌اپ برای کاربران اندروید منتشر شد که در آن می‌بایست گوشی فرد روت شده می‌بود. این ماجرا همچنان ادامه داشت تا این که امروز نیز یک کاربر هندی اسکرین شات‌هایی را از گوشی آی‌فون خود منتشر کرد که در آن قابلیت تماس صوتی در واتس‌اپ دیده می‌شود.

Capture1

این ویژگی فعلا در گوشی‌های آی‌فون جیلبریک شده قابل دسترسی است و تنها در نسخه آزمایشی 2.11.17.444 این ویژگی وجود دارد و همچنان کاربران iOS های جیلبریک نشده نمی‌توانند از آن استفاده کنند. بر اساس اسکرین شات‌های منتشر شده نیز رابط کاربری در نسخه جدید چندان تغییر نکرده است و یک تغییرات جزیی در آیکون و تصویر پروفایل کاربر به وجود آمده، علاوه بر این در بخش تماس گرفتن نیز رابط کاربری شبیه آن چیزی است که در آی‌فون دیده‌ایم.

Capture

چندی پیش نیز یک وب‌سایت ایتالیایی زبان اطلاعاتی را در خصوص این نسخه منتشر کرده بود و اکنون با انتشار اسکرین شات‌هایی از آن تقریبا مطمئن هستیم که این ویژگی به‌زودی به صورت عادی در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت. سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان در حال حاضر چنین امکانی را برای کاربران خود می‌دهند و از طریق اغلب آن‌ها می‌‌توان به‌صورت صوتی و تصویری تماس برقرار کرد.

2 در مورد “تماس صوتی واتس‌اپ این بار در اختیار کاربران iOS است!”

  1. درسته برنامه پرکابرده اما نه برای ما !
    رقبای بزرگی داره ! این قابلیت (تازه هم نیست) کاربرانشون رو میتونه راضی نگه داره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH