5 تیزر تبلیغاتی جدید و جالب برای اچ‌تی‌سی وان M9 منتشر شد!

کمپانی اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را در کنفرانس جهانی موبایل در کنار سایر پرچم‌داران معرفی کرد. این اسمارت فون قدرتمند شکل و شمایلی بسیار شبیه به برادران بزرگ‌تر خود دارد اما اچ‌تی‌سی نهایت سعی خود را کرده است تا بلکه بتواند آن را متفاوت‌تر و بهتر از سایر پرچم‌دارن بسازد.

HTC-ONE-M9

از لحاظ سخت افزاری نیز این محصول بهبود‌های قابل مشاهده‌ای داشته و مورد جالب در خصوص این محصول دوربین پشتی 20 مگاپیسکلی آن است که دیگر از فناوری اولترا پیکسل استفاده نمی‌کند و تنها دوربین جلویی از چنین فناوری‌ای بهره می‌برد.

حال با گذشت حدود دو هفته از زمان معرفی این محصول، اچ‌تی‌سی پنج تیزر تبلیغاتی جالب را منتشر کرده است که در تمام آن‌ها به ویژگی‌های وان M9 پرداخته می‌شود. یک ویدیو تنها به کیفیت ساخت و بدنه فلزی می‌پردازد و در ویدیو‌های دیگر نیز دوربین، اسپیکر‌های بوم ساند و… هر کدام به تنهایی معرفی می‌شوند. پس سخن را کوتاه کرده و از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای این تیزرهای تبلیغاتی بنشینید.

اگرچه اچ‌تی‌سی وان M9 نسبت به برادران خود چندان ارتقا ظاهری نداشته اما می‌تواند همچنان طرفداران خاص خود را داشته باشد. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

2 در مورد “5 تیزر تبلیغاتی جدید و جالب برای اچ‌تی‌سی وان M9 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH