اولین تصویر ثبت شده توسط هواوی P8 منتشر شد!

با وجود اینکه اغلب ما منتظر پرچم‌دار جدید هواوی در کنفرانس جهانی موبایل بودیم اما این کمپانی اسمارت فون و پرچم‌دار جدید خود را در طول کنفرانس خبری‌اش معرفی نکرد و شایعات را ادامه داد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در خصوص پرچم‌دار جدید هواوی که P8 نام خواهد داشت منتشر شده است، این محصول صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل دارد که همانند همیشه باریک اندام خواهد بود. پردازش‌های این دستگاه نیز توسط چیپست هشت هسته‌ای Kirin 930 انجام خواهد شد که هواوی 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده است و حافظه داخلی دستگاه هم به احتمال زیاد 32 گیگابایتی خواهد بود. یک دوربین 13.0 مگاپیکسلی نیز بر روی این محصول قرار خواهد گرفت که مجهز به فلاش دوگانه LED است و از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد.

Huawei-P8-photo-sample

شایعات گذشته در خصوص این محصول حاکی از ضخامت 6.0 میلی متری آن بودند که همچنان این محصول را در رده باریک اندام‌ها قرار می‌دهد. علاوه بر این امروز با انتشار اولین نمونه تصویر ثبت شده توسط هواوی P8 تقریبا دوربین 13 مگاپیکسلی این محصول تایید شد و با وجود اینکه مکان ثبت تصویر تاریک است و نور مناسبی ندارد اما همچنان تصویر واضح و با جزییات زیاد ثبت شده که گویا واقعا این تصاویر مربوط به پرچم‌دار جدید غول چینی یا همان هواوی خواهد بود. شما چه انتظاراتی از این محصول دارید؟

8 در مورد “اولین تصویر ثبت شده توسط هواوی P8 منتشر شد!”

  1. مهدی خرسندی

    احتمال اینکه این تصویر مطلق به پرچمدار جدید هوآوی باشه زیاده، اما به نظرم توی تاریکی یه کم عکس‌ها رو غیر شفاف نشون می‌ده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH