تصاویری از هواوی Mate 7 کامپکت منتشر شد، سنسوری جالب در بخش پشتی!

ماه پیش بود که تصاویری از نسخه کامپت اسمارت فون قدرتمند هواوی با نام Mate 7 کامپکت منتشر شد که همانند برادرش شاسی فلزی داشت و در بخش پشتی خود از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. البته در واقع اغلب افراد انتظار معرفی این اسمارت فون را در کنفرانس جهانی موبایل داشتند که به تحقق نرسید.

Huawei-Compact-New-Leaks-Header

حال بازگردیم به شایعات، تصاویری که از این محصول منتشر شده در واقع نشان از خود کمپانی هواوی ندارند، زیرا که در بخش پشتی دستگاه لوگوی یک کمپانی ناشناخته با نام Landvo هک شده که شماره مدل آن نیز L600S است و در کل یک محصول میان‌رده را شامل می‌‌شود. بر اساس شایعات این محصول از پردازنده 64 بیتی مدیاتک 6732L SoC به همراه 1 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد و یک صفحه نمایش 5.0 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی نیز در بخش جلویی دستگاه جای گرفته است. بخش بالایی صفحه نمایش نیز میزبان یک دوربین 5.0 مگاپیکسلی است که یک دوربین 13.0مگاپیکسلی در پشت آن واقع شده است.

New-Huawei-Mate7-Compact-leaks-(1)

اما تصاویر جدیدی که از هواوی Mate 7 کامپکت منتشر شده است نشان از صفحه نمایش 4.7 اینچی بر روی آن دارد و نکته جالب نیز سنسور اثر انگشت در بخش پشتی آن است که در واقع دیده نمی‌شود ولی این دستگاه از آن بهره می‌برد و هواوی توانسته آن را مخفی کرده و در زیر شاسی قرار دهد که ایده‌ای جالب و خوش‌آیند است (البته اگر محقق شود).

New-Huawei-Mate7-Compact-leaks

همیشه نسخه کامپکت محصولات مختلف سخت افزار ضعیف‌تری نسبت به نسخه اصلی دارند که بر اساس شایعات این سیاست در خصوص محصول جدید هواوی نیز مورد توجه قرار گرفته است. البته توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات در حال حاضر شایعه هستند و هواوی هیچ کدام از آن‌ها را به‌صورت رسمی تایید نکرده است.

3 در مورد “تصاویری از هواوی Mate 7 کامپکت منتشر شد، سنسوری جالب در بخش پشتی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH