درز تصاویر رسمی از اکسپریا Z4!

کمپانی سونی همیشه سعی داشته تا پرچم‌دار‌هایی بی‌نقص و قدرتمند را معرفی کند که در این زمینه نیز تاکنون موفق بوده است.sonyxperiaz4frontleak-630x399

جدیدترین پرچمدار این شرکت، اکسپریا Z4 خواهد بود که قرار است به زودی معرفی شود. بالاخره امروز تصویر جدیدی از اکسپریا زد 4 منتشر شد. طبق تصویر، این اسمارت فون طراحی مستطیلی شکل دارد و گوشه‌‌های تیز نیز از دیگر بخش‌‌های طراحی ظاهری Z4 است؛ همین ویژگی سبب شده تا در بخش طراحی Z4 به برادرانش بسیار شبیه باشد!

ابعاد قاب دور این این دستگاه ۱۴۶.۳ در ۷۱.۹ در ۷.۲ میلی‌متر است و به احتمال فراوان اکسپریا Z4 نیز مانند Z3 نمایشگری ۵.۲ اینچی اما با کیفیت QHD خواهد داشت.

در سمت راست دکمه پاور، شاتر دوربین و دکمه تنظیم صدا دیده می‌شود. در بالا، محل اتصال هندزفری و در پایین نیز محل اتصال شارژر و کابل USB قرار گرفته است. دو بلندگو نیز در بالا و پایین صفحه قرار گرفته‌اند که به نظر از نسل‌های پیشین قدرتمندترند!

gsmarena_003

پیش‌بینی می‌شود Z4 همراه با پردازنده اسنپدراگون 810 و 3 گیگ رم رونمایی شود. همچنین شایعات از دوربین 20.7 مگاپیکسلی ساخت سونی و گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بر روی این محصول خبر می‌دهند که البته چندان هم عجیب نیست.

در کل از نظر طراحی Z4 با برادرانش تفاوت زیادی ندارد ولی در بخش سخت افزار، کیفیت ساخت و باتری بهبود یافته است! نظر شما درباره این محصول چیست؟

12 در مورد “درز تصاویر رسمی از اکسپریا Z4!”

  1. سخت افزارش که متفاوته. صفحه نمایشم که متفاوته. دوربین و باتری و بلندگو هم که بهتر شده. ظاهرشم که مثل سری های زد هست. پس با زد 3 خیلی تفاوت داره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH