عرضه آپدیت لومیا DENIM در هند و به‌زودی در ایران!

لومیا 1320 و لومیا 625 از جمله محصولات خوش قیمت و پرطرفدار بازار گوشی‌های ویندوزفونی به شمار می‌آیند. مایکروسافت اعلام کرده که هم اکنون کاربرانی که دارای این دو اسمارت‌فون در هند هستند، می‌توانند محصول‌شان را به ورژن  8.10.14234.375 یا همان Lumia Denim آپدیت کنند. در هند فعلا لومیا 1320 و لومیا 625 آپدیت را دریافت کردند، ولی در خاورمیانه، بسته به مناطق مختلف گوشی‌های مختلفی نیز آپدیت می‌شوند. از کشور خودمان شروع کنیم که طبق اعلام سایت مایکروسافت لومیا 535 دوسیم کارته، لومیا 630، لومیا 635، لومیا 930، لومیا 1020، لومیا 1320 و لومیا 1520 به این ورژن از سیستم عامل آپدیت خواهند شد. این را هم باید اضافه کرد که در بین کشورهای خاورمیانه، بیشترین تعداد آپدیت را کشورهای اردن و لبنان دارا هستند. همچنین، نکته جالب توجه این است که در اکثر مناطق خاورمیانه، لومیا 520 و 620 نیز آپدیت می‌شوند ولی متاسفانه در ایران خیر (!).

denim updateمایکروسافت از ژانویه امسال، این آپدیت را برای چند کشور از جمله چین عرضه کرده بود و بعد از مدت‌ها این آپدیت را برای هندی‌ها و منطقه خاورمیانه نیز عرضه کرد (به هر حال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است).
این ورژن از سیستم‌عامل ویندوزفون مزیت‌های خاص خود را نیز داراست که از جمله آن‌ها می‌توان به سرعت بیش‌تر سیستم‌عامل، برنامه جدید دوربین با کیفیت بهتر، فیلم برداری بهبود یافته، بهبود در عملکرد صفحه نمایش و باتری و اضافه شدن امکانات جدید به کورتانا اشاره کرد.
نظر شما درباره این ورژن از سیستم عامل ویندوزفون چیست؟

4 در مورد “عرضه آپدیت لومیا DENIM در هند و به‌زودی در ایران!”

  1. وین 10، برا 525 اومده ؟البته یه نسخه ی رسمی و بی ایراد، چون یه دونه که افتضاح بود کلی لگ داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH