لومیا 430 دو سیمکارته رسما معرفی شد، پایین‌رده اما خوش قیمت!

کمپانی مایکروسافت امروز یک تلفن همراه پایین‌رده را معرفی کرد که لومیا 430 دو سیمکارته نامیده می‌شود و محصولی است همچنان ویندوز فونی که از نسخه 8.1 آن بهره می‌برد و آپدیت‌های لومیا Denim نیز برای آن ارایه شده است. این اسمارت فون می‌تواند با استقال خوب کاربران مواجه شود، زیراکه قیمتی بسیار مناسب دارد که نسبت به سایر اسمارت فون‌ها خوش قیمت محسوب می‌شود.

Lumia-430_Skype-calling

البته مایکروسافت اعلام کرده که با انتشار رسمی ویندوز 10، این اسمارت فون نیز به آخرین نسخه به‌روز خواهد شد. علاوه بر این آخرین نسخه از اپلیکیشن‌های مختلف نیز بر روی این محصول نصب شده است که خود مایکروسافت بر روی اپلیکیشن اسکایپ خیلی مانور تبلیغاتی داده است.

اپلیکیشن‌هایی نظیر Word، پاور یوینت و… نیز بر روی این دستگاه نصب شده و 30 گیگابایت نیز حافظه ذخیره سازی رایگان برای این اسمارت فون تازه متولد شده در OneDrive اختصاص یافته است.

Lumia-430_orange-black

لومیا 430 دو سیمکارته 1 گیگابایت حاظفه رم و 8 گیگابایت حاظفه داخلی دارد که می‌توان آن را از طریق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت ارتقا داد. صفحه نمایش این محصول نیز 4.0 اینچی است و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده اسنپ دراگون انجام می‌شود که هر هسته بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز قفل شده است.

دوربین پشتی این اسمارت فون پایین‌رده 2.0 مگاپیکسل و دوربین جلویی آن 0.3 مگاپیکسل یا VGA است که تمام این مشخصات یک اسمارت فون خوش قیمت ولی پایین‌رده را به وجود می‌آورند.

از لحاظ ابعاد نیز این دستگاه در حدود 120.5×63.19×10.63 میلی متر است که وزن 127.9 گرمی را تشکیل می‌دهد. نظر شما در خصوص این اسمارت فون جدید چیست؟

5 در مورد “لومیا 430 دو سیمکارته رسما معرفی شد، پایین‌رده اما خوش قیمت!”

  1. مشخصات خوبی داره اما این اسکایپ 2 چیه دیگه
    با این دوربین فکر نکنم مکالمه تصویری خوبی بتوان بر قرار کرد مگر تماس صوتی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH