گوشی NO.1 M2 یک اسمارت‌فون قدرتمند با بهایی عالی!

no1-m2-6

تا به حال گوشی NO.1 X2 و ساعت هوشمند G2 این کمپانی را برای شما معرفی کرده بودیم و حال نوبت به محصول سوم رسیده است که با نام NO.1 M2 شناخته می‌شود و یکی از گوشی‌های بسیار مستحکم این کمپانی است که در عین دارا بودن مشخصات یک گوشی به روز، از بهای بسیار پایین ۹۴ دلاری (در حدود ۳۰۰ هزار تومان) نیز بهره می‌برد تا شانس زیادی در فروش بالا داشته باشد.

no1-m2-3

گوشی M2‌ که در دسته کالاهای Rugged یا به اصطلاح مستحکم این کمپانی قرار می‌گیرد، دارای لایسنس IP68 است که آن را در برابر آب، گردو و غبار و ضربه بیمه می‌کند. همان طور که از ظاهر گوشی هم به خوبی مشخص است، این دستگاه در برابر ضربات محکم و خط و خش صفحه نمایش هم بسیار مقاوم بوده و برای کسانی که از گوشی خود در شرایط سخت استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است!

no1-m2-2

با اینکه ظاهر دستگاه به خاطر توانایی مقابله با ضربات احتمالی کاملا مستحکم ساخته شده اما ضخامتش تنها ۱۴.۵ میلی‌متر است و ارتفاعی ۱۴۴ میلی‌متری با عرضی ۷۶ میلی‌متری دارد که سبب می‌شود یک اسمارت فون خوش دست لقب بگیرد. همچنین نمایشگر ۴.۵ اینچی آن از وضوح تصویر qHD بهره می‌برد.

no1-m2-1

از نکات دوست داشتنی دیگر درباره M2 اندروید نسخه 5.0 آن است که کمتر مدلی را می‌توان در این رنج قیمتی و تجهیز به نسخه لالی پاپ پیدا کرد. همچنین پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک در کنار یک گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی و توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی سبب شده تا برای استفاده‌های روزمره و حتی بازی، گزینه مناسبی باشد.

no1-m2-5

شاید درباره دوربین یک گوشی ۳۰۰ هزار تومانی، تصور چندان مثبتی نداشته باشید اما وقتی که ببینید از یک نمونه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره گرفته شده است، به طور حتم نظرتان تا حد زیادی تغییر خواهد کرد. در واقع بایستی NO.1 M2 را بهترین عکاس در چنین رنج قیمتی دانست.

no1-m2-4

از دیگر مشخصات این گوشی بایستی به باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری، پشتیبانی از زبان فارسی، استفاده از اکثر سنسورهای رایج، پشتیبانی از OTG و… اشاره کرد. مشخصات کامل‌تر گوشی را می‌توانید در صفحه رسمی سازنده مشاهده کنید و طبق گفته NO.1 شما می‌توانید M2 را از فروشگاه اینترنتی Alixpress با ارسال رایگان از تاریخ پنجم آوریل (۱۶ فروردین ماه) در دو رنگ زرد و مشکی خریداری نمایید.

5 در مورد “گوشی NO.1 M2 یک اسمارت‌فون قدرتمند با بهایی عالی!”

    1. پیمان گل‌کار

      سازنده از کشور چین است و ظاهرا امکان خرید مستقیم از طریق فروشگاه علی اکسپرس برای ایرانیان هم فراهم هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH