گلکسی S6 حدود 8.5 گیگابایت از حافظه داخلی را اشغال می‌کند!

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که با معرفی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج شیفته قدرت و زیبایی آن‌ها شده‌اید و تصمیم دارید که هرچه سریع‌تر اقدام به خرید آن‌ها بکنید باید بگوییم که بهتر است لحظه‌ای درنگ نمایید. چرا؟ چون اگر میزان حافظه داخلی گوشی جدید شما برایتان مهم است باید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

bgr-samsung-galaxy-s6-10

بر اساس اخباری که امروز منتشر شد نسخه 32 گیگابایتی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج 23.5 گیگابایت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و مابقی توسط فایل‌های سیستمی اشغال می‌شود. اگرچه در پرچم‌داران جدید کمپانی سامسونگ تاچ ویز ساده‌تر و سبک‌تر شده است اما گویا نسبت به گذشته فضای بیشتری را اشغال می‌کند.

پس اگر تنها می‌خواهید که یک گلکسی S6 با حافظه داخلی 32 گیگابایتی را خریداری کنید باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که 8.5 گیگابایت از حافظه آن در دسترس شما نخواهد بود اما اوضاع در سایر نسخه‌ها چگونه است؟ کاربران گلکسی S6 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز 55 گیگابایت را در دسترس خواهند داشت و در نسخه 128 گیگابایتی نیز 119 گیگابایت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

البته این میزان استفاده از حافظه داخلی توسط فایل‌های سیستمی چندان هم عجیب و غیر معمول نیست و اغلب دستگاه‌های روز همین میزان فضا از حافظه دستگاه را اشغال می‌کنند که برای مثال می‌توان به اچ‌تی‌سی وان M9 اشاره کرد.

اما موضوع قابل توجه این است که گلکسی S6 قادر به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیست و به همین دلیل باید در انتخاب خود دقت نمایید. چون بعد از خرید آن تا انتها می‌بایست به همین میزان فضا بر روی گوشی خود به سر کنید.

3 در مورد “گلکسی S6 حدود 8.5 گیگابایت از حافظه داخلی را اشغال می‌کند!”

  1. بیشتر حجم حافظه گوشی های سامسونگ تاچ ویز استفاده می کنه ! معلومه که باید مقدار زیادی از حافظه داخلی باید استفاده کنه!!! 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH