گلکسی S6 اج با صفحه نمایش خمیده خود تا چه میزان در برابر ضربات مقاوم است؟

تمامی کمپانی‌ها و کاربران از این که حاشیه دور صفحه نمایش را کاهش دهد ترسی شدید دارند. زیراکه باعث می‌شود دستگاه در برابر ضربات عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد و خیلی سریع دچار آسیب جدی در صفحه نمایش شود. اما اگر بین صفحه نمایش و حاشیه گوشی هیچ فاصله‌ای وجود نداشته باشد و صفحه نماش خود حاشیه‌ای برای دستگاه باشد ماجرا چگونه خواهد بود؟

GALAXY-S6-EDGE-DROP-TEST

احتمالا شما نیز با نسخه خمیده پرچم‌دار سامسونگ با نام گلکسی S6 اج آشنا هستید که صفحه نمایش دستگاه در هر دو طرف گوشی به بیرون خمیده شده است و هر ذهن بالغی می‌تواند تشخیص دهد که عملکرد دستگاه در برابر ضربات بسیار ضعیف خواهد بود و در واقع با هر افتادن بر روی زمین مجبور خواهید بود صفحه نمایش را تعویض کند اما آیا واقعا اوضاع به این میزان نامناسب است؟

در تست ضربه زیر می‌توانید عملکرد این دستگاه در برابر ضربات و افتادن را مشاهده کنید که گویا تست کننده نیز اعصاب چندان مناسبی ندارد و با بدترین شکل ممکن دراپ تست را انجام می‌دهد، پس سخن را کوتاه می‌کنیم و در کنار شما به تماشای این دراپ تست جالب می‌نشینیم:

آماده هستید؟ بیایید همه با هم از جای خود برخیزیم و با تمام وجود سامسونگ را تشویق کنیم (!). بله، همانطور که مشاهده کردید تقریبا با وجود این ضربات سنگین هیچ اتفاقی برای گلکسی S6 اج نیافتد و دستگاه بعد از تست به‌خوبی کار می‌کرد. حال بیایید بازگردیم به یک یا دو سال پیش، زمانی که سامسونگ محصولات واقعا بی‌کیفیت و زشت را تولید می‌کرد و همیشه مورد انتقاد کاربران بود. اما اکنون پرچم‌دارانی را تولید کرده که در عین زیبایی، مقاومت و کیفیت بسیار خوبی نیز دارند (حال به دلیل این تشویق دسته جمعی پی بردید؟).

9 در مورد “گلکسی S6 اج با صفحه نمایش خمیده خود تا چه میزان در برابر ضربات مقاوم است؟”

  1. باسلام جهت اطلاع به افرادی که میگن عالیه یا عجب مقاومتی داره عرض کنم بنده یه ماه پیش این گوشیرو گرفتم و ازش راضی بودم که همین دیروز اومدم گوشیرو از تو جیبم دربیارم ازدستم افتاد رو زمین . گوشیو که برداشتم دیدم گوریلا رو صفحه خورد شده و چندتا ازپیکسلاش سوخته اصلا باورم نمیشد بااونهمه فیلمایی که از تست سقوط وضربه این گوشی دیده بودم به همین راحتی وباارتفاع کمتر از یک متر این بلا سرگوشی بیاد!!!! تازه عرض کنم گوشی قاب ژله ای و گلس ۴۰ هزاری روصفحه داشته و گلس حتی خط هم برنداشت!!! برادرانه عرض میکنم تو خریدتون حتما دقت کنید وگوشی بالای ۱میلیون نخرید چون ازدستتون رفته

  2. عالیه! واقعا یه همچین چیزی از سامسونگ بعید بود!
    من میخواستم گوشی بعدیم از اپل باشه ولی فک کنم بازم سامسونگ بخرم!
    چون از هر لحاظ که فک می کنم از آیفون سر تره

  3. اون دوستانی که میگن صفحه نمایشش آخر کار قاطی کرد اگه یکم توجه کنن میبینن اون فرد دکمه ی home رو فشار میده و بنابر این بر میگرده به صفحه ی اصلی .

  4. سامسونگ رو چرا البته من بر زدش نیستم فقط میخواستم بگم که از گوریلاگلس 4 تشکر کنیم که مقاومت زیادی به دستگاه داده سامسونگ فقط ازش استفاده کرده خودش که نساخته که

  5. من با اینکه از طرفداران سونی و اپلم به نظر من این گوشی فوق العادست خصوصا اینکه تو بنجمارک انتوتو تونست بیشترین رقم رو در بین اسمارت فون های حاضر بدست بیاره واقعا اپل رو ، رو سفید کرد فقط کاش سامسونگ رو طراحیش بیشتر کار می کرد فوق العاده می شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH