اطلاعات بیشتری در خصوص هواوی P8 منتشر شد!

اگرچه انتظار داشتیم کمپانی هواوی پرچم‌دار جدید خود را در نمایشگاه جهانی موبایل معرفی کند، اما این اتفاق نیافتاد و گویا این غول چینی تصمیم دارد محصول جدیدش را در 15 آوریل (26 فروردین) معرفی نماید که امروز نیز اطلاعاتی در خصوص هواوی P8‌ توسط TENAA منتشر شده است که شناخت کافی‌ای در خصوص آن محصول به ما می‌دهد.

HUAWEI-P8

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواوی P8 دارای پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای از نوع Kirin 930 خواهد بود که 3 گیگابایت حاظفه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است و به احتمال زیاد امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود خواهد داشت.

صفحه نمایش این محصول 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080p خواهد بود که در بخش پشتی آن نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و همانند همیشه از سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد اما اکنون انتظار می‌رود که آخرین نسخه، یعنی لالی پاپ بر روی آن اجرا شود.

HUAWEI-P8-(1)

بر اساس گزارش TENAA هواوی P8 بدنه‌ای باریک و فلزی خواهد داشت و حاشیه صفحه نمایش آن نیز بسیار کم خواهد بود و احتمال می‌رود که با برچسب قیمتی 500 دلار روانه بازار شود. به احتمال زیاد در طول دو هفته آینده و قبل از معرفی این محصول، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. پس همچنان همراه آی‌تی‌رسان باشید.

3 در مورد “اطلاعات بیشتری در خصوص هواوی P8 منتشر شد!”

  1. اگه واقعا طراحیش این باشه هواوی گند زده …اون چه دوربینیه اخههه..میتونست دوربینو گوشه بزاره فلاشو زیرش باز بهتر میشد ….من خودم یکی از طرفدارای هواوی هستم ولی واقعا پی8 ناامیدم کرد

  2. بااااتوجه به پیشرفتی که p6 نسبت به p7 داشت پیشرفت چشمگیری نسبت به p7 نداره به قول دی جی کالا به طور خز گونه ای داره کیفتشو بالا میبره میتونست رو دوربینش و صفحه نمایشش بیشتر کار کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH