با این برنامه تمام عملکرد سخت‌افزاری گوشی خود را کنترل کنید

با هوشمند شدن تلفن‌های همراه، کاربران نیز می‌بایست بیشتر شیوه کار آن‌ها را فرا بگیرند تا بلکه در مواقع حیاتی بتوانند به کمک دستگاه بیایند. مغز متفکر هر تلفن همراهی یک CPU است که روز به روز بر حسب دستگاه‌های جدید قدرتمند‌تر می‌شود و کاربران پیشرفته و حرفه‌ای نیز می‌بایست شیوه و روش کار آن را فرا بگیرند و در واقع بتوانند عملکرد آن را مانیتور کنند.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که به کاربران امکان مشاهده لحظه به لحظه عملکرد پرازنده را می‌دهد، برنامه قدیمی CPU Spy است که از طریق آن می‌توانید در هر لحظه میزان فعالیت پردازنده را مشاهده نمایید. اما توسعه دهنده این اپلیکیشن کد‌های آن را منتشر کرده است تا سایر افراد نیز بتوانند آن را توسعه دهند. بعد از این اقدامات، ویژگی‌های جالب دیگری نیز به آن افزوده شد که می‌توان به رستارت فرایند CPU یا اتصال USB در عملکرد پردازنده اشاره کرد.

CPU-Spy-Material

اکنون نیز نسخه جدیدی از آن با طراحی و رابط کاربری جدید منتشر شده است که از زبان طراحی متریال دیزاین استفاده می‌کند و کاربران از طریق آن می‌توانند تمام عملکرد‌های پردازنده را در هر ساعتی مشاهده نمایند و بر دلایل آن نیز احاطه داشته باشند. ناگفته نماند که در نسخه جدید علاوه بر طراحی مجدد، باگ‌های موجود نیز برطرف شده‌اند.

شما نیز می‌توانید با دانلود نسخه جدید اپلیکیشن CPU Spy تمامی فعالیت‌های پردازنده دستگاه خود را زیر نظر داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن CPU Spy

2 در مورد “با این برنامه تمام عملکرد سخت‌افزاری گوشی خود را کنترل کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH