اندروید 5.1.1 به‌زودی از راه می‌رسد و مشکل حافظه را نیز برطرف خواهد کرد!

امروز در SDK Manager نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید مشاهده شد که 5.1.1  است ولی فعلا گوگل در خصوص آن حرفی به میان نیاورده ولی انتظار می‌رود مشکل حافظه را که برای برخی کاربران در اندروید 5.0.1 اتفاق افتاده بود از بین ببرد و در لیست منتشر شده نیز تغییر دیگری در عملکرد کلی دستگاه مشاهده نمی‌شود.

511

این به‌روز رسانی از دیدگاه گوگل و بسیاری از افراد لازم و ضروری است؛ زیرا کاربران بسیار زیادی هستند که دستگاه آن‌ها با اندروید 5.0 مشکلاتی دارد که از جمله می‌توان به ایرادات وای-فای و یا VPN اشاره کرد. چندی پیش نیز تصاویری از اندروید 5.1 بر روی یک دستگاه نکسوسی منتشر شده بود و بعد از آن نیز شاهد این نسخه بر روی موتو G از سوی گوگل پلی بودیم.

حال با این اوصاف گویا گوگل سخت در تلاش است تا این نسخه جدید را منتشر کند و به‌طور حتم اولین دستگاه‌هایی که این نسخه را دریافت خواهند کرد سری محصولات خود کمپانی یعنی نکسوس هستند. سایر کمپانی‌ها نیز مدتی بعد اندروید 5.1.1 را برای برخی از دستگاه‌های خود منتشر خواهند کرد. پس اگر از یک دستگاه جدید و تازه معرفی شده استفاده می‌کنید، خود را برای دریافت اندروید جدید با شماره نسخه 5.1.1 آماده نمایید.

2 در مورد “اندروید 5.1.1 به‌زودی از راه می‌رسد و مشکل حافظه را نیز برطرف خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH