تصاویر جدیدی از هواوی P8 منتشر شد!

احتمال می‌رود که کمپانی هوآوی پرچم‌دار جدید خود را در 15 آوریل (26 فروردین) معرفی کند که انتظار بدنه فلزی و سرامیکی را از آن داریم. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، هواوی P8 صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080p خواهد داشت که یک پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 بر روی آن قرار می‌گیرد و 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است. ناگفته نماند که حافظه داخلی این محصول 32 گیگابایتی خواهد بود و بر اساس شایعات امکان افزایش از طریق کارت حافظه نیز برای کاربر میسر است.

Chamfered-edges-on-the-Huawei-P8

در بخش پشتی هوآوی P8 یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و بخش جلویی آن نیز میزبان یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه تامین انرژی دستگاه هم بر عهده یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است.

علاوه بر این انتظار می‌رود که هواوی یک نسخه ظریف‌تر از پرچم‌دار خود را نیز معرفی کند که P8 Lite نامیده می‌شود و صفحه نمایشی 5.0 اینچی با وضوح تصویر 1280×720 پیکسل خواهد داشت. پردازنده آن از نوع Kirin 620 خواهد بود که هر هسته فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. حافظه رم این محصول 2 گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایتی خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه دریچه محصول به دنیای بیرون خواهند بود.

Power-button-with-embedded-fingerprint-scanner Camera-and-flash

حال بازگردیم به موضوع هواوی P8 که اکنون تصاویری از آن به بیرون درز کرده است و نشان دهنده بدنه تراش خورده، فلاش دوربین و دکمه پاور هستند و انتظار می‌رود که سنسور اثر انگشت نیز داشته باشد. هرچه که هست این محصول در 26 فروردین ماه معرفی خواهد شد و یک هفته بعد از آن نیز در 22 آوریل (2 اردیبهشت) با قیمت 484 دلار روانه بازار می‌شود.

2 در مورد “تصاویر جدیدی از هواوی P8 منتشر شد!”

  1. این طراحی جدید هواوی موجب شده تا این گوشی کمی از مانند های آن مثل اکسپریا زد3 فاصله بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH