موتورولا: اسمارت فون‌های نسل جدید مستقیما به اندروید 5.1 به‌روز خواهند شد!

تمامی کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون در تلاش هستند تا هر چه زودتر به‌روز رسانی جدید سیتسم عامل اندروید را برای دستگاه‌های خود منتشر کنند و کمپانی موتورولا نیز از این امر مستثنی نیست. این شرکت سخت کار می‌کند تا هرچه سریع‌تر دستگاه‌های نسل جدید خود را به یک پله بالاتر ارتقا دهد و اکنون نیز مدیر بخش نرم افزاری مایکروسافت در صفحه گوگل پلاس خود در این خصوص اظهار نظر کرده است.

pist-a

بر اساس گفته وی، موتورولا تصمیم دارد دستگاه‌های نسل جدید خود را مستقیما به اندروید 5.1 به‌روز رسانی کند و در واقع نسخه 5.0.2 را بدون توجه رد نماید. از دیدگاه وی دستگاه‌های نسل جدید شامل موتورولا موتو  X، موتورلا موتو E و موتو G LTE می‌شوند و کاربران این دستگاه‌ها می‌تواند اسمارت فون خود را مستقیما به اندروید 5.1 به‌روز رسانی کنند.

موتورولا به دلیل بهبود‌های زیاد اندروید 5.1 نسبت به اندروید 5.0.2 معتقد است که انتشار این به‌روز رسانی می‌تواند باعث بهتر شدن تجربه کاربری مشتریان این شرکت شود. البته موتورولا تاکنون هم مثل عالم بی عمل نبوده و در طی روز‌های گذشته اندروید 5.1 را برای نسخه گوگل پلی موتو G منتشر کرد که این نوید بخش انتشار این به‌روز رسانی برای دستگاه‌های نسل جدید است.

1 در مورد “موتورولا: اسمارت فون‌های نسل جدید مستقیما به اندروید 5.1 به‌روز خواهند شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH