تصاویری از نسخه جدید موتو 360 منتشر شد!

شاید به جرات بتوان گفت که در دوران ناپخته ساعت‌های هوشمند، این موتو 360 بود که توانست ورق بازی را تغییر دهد. محصولی بسیار شکیل و قدرتمند که همانند رقیبانش شکل و شمایل عجیبی نداشت. ماه گذشته تصاویری منتشر شد که گفته می‌شد نسخه جدید این ساعت هوشمند است و حال نیز تصاویر بیشتری را از آن در اختیار داریم.

The-current-Moto-360

چندی پیش یک توسعه دهنده معروف اندروید نسخه جدید این ساعت هوشمند را به کنسول توسعه خود متصل کرد که با موقعیت یابی آن فهمیده شده که وی در شیکاگو در نزدیکی کمپانی موتورلا قرار دارد و این محصول نیز نسخه جدید موتو 360 است. بر اساس تصاویر منتشر شده از این محصول، ظاهر کلی دستگاه تغییر نکرده است اما گویا صفحه نمایش آن بهبود‌هایی را به خود دیده است. صفحه نمایش این محصول 360 در 360 پیکسلی خواهد بود و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده armeabi-v7a انجام می‌شود. معماری و ساختار CPU نیز از نوع ARM v7 خواهد بود. این محصول در حال حاضر با اسم رمز Smelt شناخته می‌شود و بر اساس معنای آن گویا نسخه جدید موتو 360 دارای بدنه تمام فلزی خواهد بود.

The-current-Moto-360-(1)

همان طور که گفته شد ظاهر این محصول تغییر نکرده اما گویا موتورولا در نسخه جدید تصمیم دارد عملکرد کلی دستگاه را بهبود بخشد و انتظار می‌رود که باتری و جنس بدنه یکی از این بخش‌ها باشند (موتو 360 فعلی دارای بخش‌های پلاستیکی در بدنه خود است).

The-current-Moto-360-(3) The-current-Moto-360-(2)

اما وجود یک مشکل همچنان به چشم می‌خورد، بخش زیرین صفحه نمایش را نگاه کنید، گویا دوباره شاهد یک نوار مشکی در زیر صفحه نمایش خواهیم بود که در نسخه فعلی موتو 360 هم به چشم می‌خورد و اغلب منتقدان تنها آن را مشکل این ساعت هوشمند می‌دانستند.

The-current-Moto-360-(4)

2 در مورد “تصاویری از نسخه جدید موتو 360 منتشر شد!”

  1. دوستان ساعتی مشابه ساعت موتو 360 (فقط از نظر ظاهری شبیه باشه) هست؟ (اگر هست لینک بدید میخوام بخرم) یعنی یه ساعت انالوگ معمولی میخوام که ظاهرش تا حد امکانم شبیه همین ساعت باشه (انصافا موتو واقعا گل کاشته و خیلی این ساعت شیکه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH