معرفی جدیدترین نرم‌افزار مدیریتی ایرانی: داشبورد گزارشات مدیریتی هلو

holoo

گروه شرکت‌های طرفه نگار به عنوان اولین شرکت تولید کننده نرم‌افزار مالی تحت ویندوز در کشور و دارای بزرگترین خانواده نرم‌افزاری ایران، اقدام به ایجاد قابلیتی نوین در سبد محصولات هلو نموده است.

امروزه با گسترش فرهنگ استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند تحت اندروید، نرم‌افزارهایی به کمک مدیران خواهند آمد که علاوه بر به روز رسانی، می‌توانند در زمان و هزینه‌های شما نیز صرفه جویی نمایند. این نرم‌افزار در پاسخ به نیاز بسیاری از کاربران نرم‌افزارهای هلو بوده که همواره درخواست داشتن گزارش و اطلاعات نرم‌افزار شرکت و یا فروشگاه خود را تحت وب داشته‌اند.

این امکان همچون دیگر خدمات ارایه شده توسط این گروه که با هدف ارتقای سطح محصول و تسهیل در کاربری که همگام با پیشرفت و تکنولوژی روز، با عنوان “داشبورد گزارشات مدیریتی هلو” ارایه شده است، شما را قادر می‌سازد با کمترین امکانات، کامل‌ترین گزارشات مدیریتی را از سیستم اخذ نمایید. محصول یاد شده قابلیت اجرا بر روی انواع تلفن‌های همراه هوشمند (یا ابزارهای مشابه دارای سیستم عامل اندروید) را داشته و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، امکان تهیه گزارشات مدیریتی را ارایه می‌دهد.

از موارد موجود در این محصول می‌توان به: میزان فروش (امروز، روز گذشته، …)، کالای پرفروش (امروز، روز گذشته، هفته گذشته …)، صندوق (مانده امروز، مانده روز گذشته، …)، بانک (مانده امروز، مانده روز گذشته …)، اسناد (چک پرداختنی پاس نشده، چک دریافتنی وصول نشده، تا امروز، تا روز آینده، تا 3 روز آینده، …)، طرف حساب (بدهکارترین‌ها، بستانکارترین‌ها)، موجودی کالا (بیشترین‌ها، کمترین‌ها) اشاره نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH