تبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی Tab A معرفی شد!

کمپانی سامسونگ هرچه که باشد در زمینه تبلت‌ها محصولات بسیار خوبی را روانه بازار کرده است که اغلب آن‌ها نیز توانستند توسط کاربران مختلف مورد توجه و تحسین قرار بگیرند که یکی از این محصولات جالب و کارآمد گلکسی Tab S بود. اکنون نیز این کمپانی کره‌ای یک تبلت قدرتمند جدید را در آلمان معرفی کرده است که گلکسی Tab A نامیده می‌شود.

galaxy-tab-a

این محصول صفحه نمایش 9.7 اینچی دارد که وضوح تصویر 768 در 1024 پیکسل را ارایه می‌دهد و نسبت تصویر آن نیز 4:3 است و پردازش‌هایش توسط پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز انجام می‌شود. 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است که امکان افزایش از طریق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت نیز وجود دارد (نا گفته نماند که نسخه LTE دارای 1.5 گیگابایت حافظه رم است).

دوربین مکالمات تصویری این تبلت 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن نیز 5 مگاپیکسلی است و دستگاه با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید (لالی پاپ)‌ اجرا می‌شود. این محصول در دو نسخه روانه بازار خواهد شد که نسخه وای-فای آن 299 یورو و نسخه LTE و وای-فای آن 349 یورو قیمت دارد.

البته این محصول از آخر آوریل امسال در آلمان روانه بازار خواهد شد و فعلا اطلاعاتی در خصوص زمان فروش جهانی این تبلت قدرتمند منتشر نشده است.

1 در مورد “تبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی Tab A معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH