چگونه صفحه خانه در اندروید را مرتب نگه داریم؟

How-to-keep-your-Android-home-screen-clean-and-uncluttered

توجه: این مطلب برای تازه کارها تهیه شده است.

صفحه خانه تلفن اندرویدی خیلی زود به‌هم ریخته و نامرتب می‌شود؛ مخصوصا اگر اهل دانلود کردن برنامه باشید، ولی خوشبختانه مرتب کردن این صفحه در اندروید بسیار ساده است.

برای مرتب سازی دو کار ساده باید بکنید. اول اینکه از ساخته شدن میانبر روی صفحه خانه و به صورت خودکار زمانی که یک برنامه دانلود می‌شود جلوگیری کنید. البته پاک کردن میانبرها از صفحه خانه هم کار ساده‌ای است، ولی بهتر است که از همان ابتدای امر نگذاریم که میانبرها صفحه را پر کنند. اما برای خاموش کردن این ویژگی باید برنامه پلی استور خود را باز کنید. سپس در منو به بخش تنظیمات بروید و سپس تیک سومین گزینه با عنوان Add icon to Home screen for new apps را بردارید. پس از خاموش کردن این ویژگی اگر می‌خواهید که برنامه‌های مورد نیازتان در صفحه خانه میانبر داشته باشند، به کشوی برنامه‌ها بروید و برنامه مورد نظرتان را روی صفحه خانه بی‌اندازید.

راه دوم استفاده از پوشه برنامه‌هاست. برای ایجاد پوشه در صفحه خانه روی صفحه به آرامی فشرده و نگه دارید. از منوی باز شده گزینه Folder را انتخاب کنید یا اینکه روی برنامه مورد نظر ضربه زده، نگه دارید و آن را به سمت بالا، سمت چپ و روی گزینه Create Folder ببرید. راه دیگری هم وجود دارد. اگر چند برنامه از یک گروه دارید و می‌خواهید آن‌ها را درون یک پوشه قرار دهید، روی برنامه مورد نظرتان ضربه بزنید و نگه دارید و آن را روی یک برنامه دیگر بکشید، این‌گونه یک پوشه که حاوی آن دو برنامه است ایجاد می‌شود.

1 در مورد “چگونه صفحه خانه در اندروید را مرتب نگه داریم؟”

  1. Abdollah Hamodzadeh

    پست بسیار مفیدی بود. ممنون
    البته منم یه راه دیگه سراغ دارم:
    اسکرین شات ها:
    http://setfa.net/images/krxaw1gq1bwv9749zjxc.jpg
    http://setfa.net/images/5ogvcnn6sbhv3bqkbc1m.jpg
    http://setfa.net/images/qtk4wlwwmcgn4gazu5z.jpg
    http://setfa.net/images/h8ze89nj2pi0rus7s8.jpg
    http://setfa.net/images/zx7oxnc8xqypdsll5ba.jpg
    http://setfa.net/images/udwlqxhd97x9rvod717i.jpg

    لینکش تو یک وبسایت دیگه هست وچون نمیخوام تبلیغ بشه، دوستانی که خوششون اومد و علاقه دارن تو گوشی خودشون این رو داشته باشن لطفا به پروفایلم مسج بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH