راه‌اندازی بخش دانشنامه در آی‌تی‌رسان

daneshname

دوستان و همراهان همیشگی آی‌تی‌رسان، سلام! برای‌تان خبر از افتتاح بخشی جدید در وب‌سایت داریم که با عنوان دانشنامه شناخته می‌شود. در این قسمت، اطلاعات دقیق تلفن‌های همراه موجود در بازار (در مرحله نخست) به همراه تصاویر و قیمت حدودی آن‌ها درج شده و به هر محصول امتیازی نیز داده می‌شود.

هدف از راه اندازی چنین بخشی، ایجاد دسترسی شما به اطلاعات کامل گوشی‌های موجود در بازار است که به صورت فارسی و کامل دسته‌بندی شده و شما می‌توانید هر مدلی را بسته به علاقه خودتان، مورد بررسی قرار دهید.

همچنین یکی از قابلیت‌های بسیار مهم در دانشنامه، مقایسه کاربردی گوشی‌ها در کنار یکدیگر است. به این صورت که شما می‌توانید هر مدلی و به هر تعدادی را که می‌خواهید، در کنار یکدیگر مقایسه کرده و از مزایا و معایب آن‌ها باخبر شوید. برای این منظور تنها کافی‌ست که گزینه «افزودن برای مقایسه» را انتخاب نمایید تا محصولات مورد نظرتان در کنار هم به نمایش گذاشته شوند.

دانشنامه دارای امکانات بسیار زیادی است که به مرور زمان تکمیل خواهد شد و در مرحله نخست از برندهای اپل، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سامسونگ، سونی، موتورولا، نوکیا و هواوی استفاده کرده‌ایم. در حال حاضر، این قسمت نیاز به وارد کردن اطلاعات بیشتری دارد و هنوز کامل نیست! اما برای آنکه شما بتوانید با قابلیت‌های دانشنامه آشنا شده و از اطلاعات موجود بهره ببرید، این بخش راه‌اندازی گردید و به مرور، کامل‌تر خواهد شد. برای دسترسی، می‌توانید از منوی اصلی سایت (عنوان دانشنامه) و یا آیکون‌های به نمایش در آمده در سمت راست وب‌سایت استفاده کنید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خودتان را در ارتباط با این بخش قسمت جدید با ما در میان بگذارید و همچون همیشه، یار ما در رسیدن به دنیایی بهتر و متفاوت از آی‌تی باشید.

9 در مورد “راه‌اندازی بخش دانشنامه در آی‌تی‌رسان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH