اولین نمونه عکس دوربین سونی Z4 منتشر شد!

شاید جدیدترین پرچم‌دار سونی هنوز برای عرضه آماده نشده باشد، اما تا دلتان بخواهد از این محصول عکس لو رفته است! حال در جدیدترین اتفاق نمونه عکسی منتشر شده که با دوربین این اسمارت فون ثبت گردیده است. بدین ترتیب می‌توان به درستی وضوح و کیفیت دوربین این پرچم‌دار اندرویدی را متوجه شد. این عکس که توسط گوشی Sony E6553 گرفته است، به احتمال زیاد همان Z4 معروف ما خواهد بود.

Sony-Xpeia-Z4-camera-sample-01

 

وضوح تصویر ثبت شده 5248 در 3936 پیکسل است؛ پس بنابر این قدرت دوربین عکس برداری Z4 برابر با 20.7 مگاپیکسل خواهد بود. دوربینی شبیه به نمونه‌های قبلی یعنی Z3، Z2 و Z1. البته ذکر این نکته ضروری است که سونی دوربین این دستگاه را از جهت بسیار زیادی بهبود داده است. با توجه به اینکه تنها یک عکس ثبت شده توسط این دوربین منتشر شده است، به هیچ وجه نمی‌توان به کیفیت عکس مورد نظر اعتماد کرد. (حتی ممکن است برای ذخیره این عکس فضا سازی و یا نورپردازی خاصی نیز صورت گرفته باشد)

Z4 سونی به جز دوربین قدرتمند اصلی‌اش، از یک نمونه 5 مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس‌های سلفی کاربران بهره برده است. پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810 و 4 گیگابایت رم از سخت افزار قدرتمندی برای این محصول حکایت دارد. همچنان آخرین اخبار حاکی از این است که سونی آخرین عضو خانواده Z را در دو نسخه وارد بازار خواهد کرد. یکی با وضوح FHD و دیگری با وضوح QHD که امروزه در حال فراگیر شدن است.

این محصول احتمالا در فصل تابستان رونمایی خواهد شد.

Sony-Xpeia-Z4-camera-sample-02 Sony-Xpeia-Z4-camera-sample-03 Sony-Xpeia-Z4-camera-sample-04

8 در مورد “اولین نمونه عکس دوربین سونی Z4 منتشر شد!”

  1. سلام.بالاخره امروز سونی اپدیت جدید سونی اندروید 5 روی sony z2 نمایان شد.امروز میرم برا ارتقاش….دم سونی گرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH