آیا این جعبه برای اپل واچ است؟

با شروع به کار رسمی کمپانی‌ها در خصوص ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل نیز دست به کار شد و اولین ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ معرفی کرد که محصولی لوکس و زیبا محسوب می‌شود که در برابر فرامین مختلف نیز قدرتمند عمل می‌کند. با وجود اینکه مدت زمان نسبتا زیادی از معرفی این محصول توسط اپل می‌گذرد اما پیش فروش آن از جمعه آینده شروع خواهد شد که اکنون تصاویری از جعبه آن منتشر شده است.

New-folder-(2

در طول امروز یک حساب کاربری در اینستاگرام تصویری از جعبه اپل واچ را منتشر کرده است که گفته می‌شود قاب رسمی این محصول است و با این قوطی روانه بازار‌های جهانی خواهد شد. همچنین یک تصویر دیگر نیز منتشر شده که مربوط به جعبه بند مجزا آن است و بند‌های مختلف درون آن‌ها قرار می‌گیرند.

Images-of-retail-boxes-for-the-Apple-Watch-and-a-brown-band-allegedly-leak-(1)

تصویر منتشر شده مربوط به اپل واچ با بند فلزی است البته موضوع جالب حذف شدن سریع این تصویر از اینستاگرام است که اکنون تصویر مذکور در حساب کاربری منتشر کننده موجود نیست. هرچه که باشد کاربران می‌توانند اپل واچ خود را در جمعه آینده پیش خرید کنند و با این اوصاف به‌زودی شاهد اپل واچ و حتی جعبه آن نیز خواهیم بود.

همانند اغلب محصولات و جعبه‌های اپل، جعبه اپل واچ نیز بسیار ساده است و رنگ غالب آن نیز مثل همیشه سفید است و تنها به اطلاعات و تصویر مختصر در خصوص محصول بسنده شده.

1 در مورد “آیا این جعبه برای اپل واچ است؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH