4 اپلیکیشن‌ مطرح ویندوزفون در زمینه تماس تصویری! (همراه لینک دانلود)

اپلیکیشن‌های ارتباطی روز به روز بیشتر می‌شوند و امکانات متفاوت و جدیدتری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند و ویژگی‌ که اخیرا اغلب سعی دارند آن را پوشش دهند، تماس تصویری است که شاید با جرات بتوانیم بگوییم کار اپلیکیشن اسکایپ در این زمینه بی‌رقیب است اما این برنامه تنها اپلیکشین موجود در این زمینه نیست و تعداد بسیار زیادی برنامه دیگر نیز برای برقراری تماس تصویری وجود دارند.

video-chat-apps-windows-phone-300x300

البته ما در این مقاله تنها کاربران سیستم عامل ویندوز فون را هدف قرار داده‌ایم و تصمیم داریم تا چند برنامه برای برقراری تماس تصویری را در دستگاه‌های لومیا معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

اسکایپ

7e40c3a4-fbe3-4732-ae53-c2590c728452-150x150

همان طور که گفته شد اپلیکیشن و سرویس اسکایپ یکی از قدرتمندترین‌ها در زمینه برقراری تماس تصویری است که کاربران از طریق آن می‌توانند با اقوام و دوستان خود به‌صورت رایگان و تصویری مکالمه کنند و در آخرین نسخه نیز ویژگی‌های جالبی برای آن در ویندوزفون افزوده شده است.

دانلود اسکایپ برای ویندوز فون از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت

Skype Qik

ee47cbac-61a3-4f7b-ba80-95d3cc8c2a1d-150x150

اپلیکیشن Skype Qik نیز برای برقراری تماس تصویری توسعه داده شده است و کاربران از طریق آن می‌توانند گروه‌هایی برای چت تصویری ایجاد کنند و یا ویدیو‌های خود را بدون هیچ مشکلی حذف نمایند.

دانلود Skype Qik برای ویندوز فون از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت

وایبر

fe9d6504-b937-44d3-ad8f-fd549386b996-150x150

اپلیکیشن وایبر که اکنون تبدیل به خوراک ایرانیان شده است کاربران بسیار زیادی مخصوصا در ایران دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند با دوستان خود تماس متنی داشته باشند و یا عضو یک گروه خاصی شوند. البته در کنار امکان ارسال پیام متنی، وایبر ویژگی تماس تصویری را نیز در سرویس خود قرار داده است که باعث می‌شود کاربرانی که دارای این اپلیکیشن هستند بتوانند با یکدیگر به‌صورت تصویری مکالمه نمایند.

دانلود وایبر برای ویندوز فون از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت

ooVoo

1b24f4df-db25-45cb-bf5f-21dcd48c05bb-150x150

سرویس ooVoo یک راه ارتباطی بین کاربران است که امکان ارسال پیام متنی و صوتی را فراهم می‌کند و کاربران از طریق آن می‌توانند به‌صورت تصویری با یکدیگر چت کنند و ارتباط داشته باشند که این تماس تصویری نیز با وضوح فول اچ‌دی انجام می‌شود و در مقابل نیز پهنای باند کمی را نیاز دارد که تمامی آن‌ها نشان از توانایی این سرویس در ارایه خدمات تصویری است و در هر تماس تا 12 کاربر می‌توانند با یکدیگر مکالمه تصویری داشته باشند.

دانلود ooVoo برای ویندوز فون از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت

در این مقاله با 4 اپلیکیشنی که امکان مکالمه تصویری را به کاربران می‌دهند آشنا شدیم و البته این‌ها تمامی برنامه‌هایی نیستند که برای سیستم عامل ویندوز فون توسعه یافته‌اند و به‌طور حتم اپلیکیشن‌های زیادی در این حوزه وجود دارد. اگر شما نیز برنامه‌ای در این خصوص می‌شناسید آن را با ما و سایر کاربران از طریق بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

1 در مورد “4 اپلیکیشن‌ مطرح ویندوزفون در زمینه تماس تصویری! (همراه لینک دانلود)”

  1. اصلاح کنید لطفا
    وایبر توی ویندوزفون تماس تصویری نداره!
    تازه رسیده به ورژن 4.5
    تماس تصویری برای ورژنه 5 هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH