اپلی‌ها، دستگاه خود را به‌روز کنید، iOS 8.3 رسما منتشر شد!

کمپانی اپل نیز همانند گوگل سعی دارد تا دستگاه‌های خود را به‌روز نگه‌ دارد و برای همین هر از چند گاهی آپدیت‌های جدیدی را عرضه می‌کند که عملکرد دستگاه را در اغلب موارد ارتقا می‌دهند. اکنون نیز بعد از مدتی دوره آزمایشی و توسعه بالاخره ساعاتی پیش نسخه 8.3 از سیستم عامل iOS منتشر شد که اکنون در دسترس تمامی کاربران قرار دارد و افراد می‌توانند دستگاه خود را به سادگی ارقا دهند.

در نسخه جدید تعداد بسیار زیادی از مشکلات و باگ‌ها برطرف شده‌اند ولی در مقابل ویژگی‌های جدید اندکی را در این نسخه شاهد هستیم. این ویژگی‌های جدید شامل تعداد زیادی شکلک تازه می‌شود و پشتیبانی بی‌سیم از کارپلی. گفتنی است که نسخه جدید apple Pay در چین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ios-83

برخی اپلیکیشن‌ها نیز در نسخه جدید به‌روز رسانی شده‌اند که می‌توان به Passbook، پیام‌رسان، و گالری اشاره کرد. علاوه بر این، جستجوگر سیری نیز از یک زبان جدید پشتیبانی می‌کند و شما برای دریافت اپلیکیشن‌های مختلف مجبور نیستید که پسورد خود را وارد نمایید.

در نسخه 8.2 سیستم عامل iOS پشتیبانی از اپل واچ به این پلتفرم افزوده شد و انتظار می‌رود که در نسخه 8.4 نیز شاهد سرویس موسیقی این شرکت باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH