اندروید لالی پاپ در حال حاضر بر روی 5.4 درصد از دستگاه‌ها نصب شده است!

کمپانی گوگل در هر ماه میزان کاربرانی را که از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند منتشر می‌نماید. این ماه نیز مستثنی نبوده و شاهد این لیست هستیم که حکایت از رشد کاربران اندروید لالی پاپ دارد. ماه گذشته میزان کاربران اندروید 5.0 حدود 3.3 درصد بود که اکنون این عدد به 5.4 درصد رسیده است و نشان از رشد قابل توجه آن دارد.

البته معرفی محصولاتی نظیر گلکسی S6، گلکسی S6 اج و اچ‌تی‌سی وان M9 نیز دلایل تاثیر گذاری بر این اعداد و ارقام هستند و در طول ماه جاری نیز محصولاتی نظیر ال‌جی G4 و هواوی P8 معرفی خواهند شد که آن‌ها نیز می‌توانند رشد بیشتری را بر میزان کاربران اندروید 5.0 رقم بزنند.

Android-version-distribution

البته کمپانی‌های مختلف نیز در تلاش هستند که هرچه زود‌تر دستگاه‌های خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به‌روز رسانی کنند و در حال حاضر در اغلب موارد تنها پرچم‌داران به اندروید لالی پاپ آپدیت شده‌اند.

اندروید کیت‌کت با 41.4 درصد استفاده توسط کاربران همچنان صدرنشین است. بعد از آن نیز به‌ترتیب جیلی‌بین و بستنی ساندویچی قرار گرفته‌اند. اما نان زنجبیلی نیز همچنان کاربران بیشتری نسبت به اندروید لالی پاپ دارد و 6.4 درصد از کاربران از این نسخه استفاده می‌کنند. کمترین میزان استفاده نیز مربوط به اندروید 2.2 یا Froyo می‌شود.

Android-version-distribution-(1)

البته توجه داشته باشید که از این پس بر تعداد کاربران لالی پاپ افزوده خواهد شد و سهم بیشتری را در میان سایر نسخه‌ها دریافت خواهد کرد و این امر میسر نخواهد شد مگر با به‌روز رسانی اسمارت فون و تبلت‌های مختلف توسط کمپانی‌های تولید کننده. دستگاه شما از کدام نسخه اندروید استفاده می‌کند؟

1 در مورد “اندروید لالی پاپ در حال حاضر بر روی 5.4 درصد از دستگاه‌ها نصب شده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH